TovenaarvanFop Posted February 17, 2012 Posted February 17, 2012 Hoi allemaal, even kort voorstellen... Na jaren diverse Renaults gereden te hebben was eind vorig jaar de maat vol: er kwam voor de vierde keer weer een oud probleem bovendrijven en de dealer/garage liet het keihard afweten. Gelukkig mocht ik van mijn baas dit voorjaar een nieuwe auto uitzoeken en het is een prachtige witte Sportage 2.0 aut Xclusive geworden. Vandaag de handtekening gezet bij een enthousiaste dealer die met een realistisch financieel plaatje kwam. Top! En nu maar wachten wachten wachten.... De proefrit is me in ieder geval erg goed bevallen, wat een heerlijke auto! Ik lees dus lekker mee op dit forum en zodra mijn bolide is gearriveerd zal ik wat foto's plaatsen. groetjes, Fop Quote
jwhoutepen Posted February 18, 2012 Posted February 18, 2012 Sterkte bij het wachten, maar ach, de voorpret is ook leuk. Mede dankzij dit forum natuurlijk Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Quote
TovenaarvanFop Posted February 18, 2012 Author Posted February 18, 2012 Dank jw. Ja het forum is zeer interessant. Ik heb er al heel wat "weetjes" van af gehaald en dat terwijl ik de auto nog niet eens heb! De voorpret is zeker leuk, maar de echte pret lijkt me toch veeeeeel leuker! Quote
Recommended Posts