Jump to content

Inkoopactie

rrobbie

Inkoop Actie  

25 members have voted

1. 1. Zou u deel willen nemen aan een gezamenlijke inkoop actie van LED achterlichten?

• Ja, ik doe graag mee
      3
    • Afhankelijk van de prijs
      15
    • Nee, geen interesse
      7

Recommended Posts

Aangezien ik wel steeds reactie lees op de diverse topics over LED achterlichten maar nog steeds geen idee heb wat de wensen zijn, heb ik een poll gestart. Hierdoor zou ik graag een idee krijgen of er daadwerkelijk interesse is om een gezamenlijke inkoop actie te starten.

De enige voorwaarde die ik stel aan de gezamenlijke inkoop actie is dat er bij een daadwerkelijke deal vooraf betaald wordt. Uiteraard zal er voorafgaande aan de deal openlijk via dit forum met de mogelijke leveranciers onderhandeld worden.

Graag verneem ik alle reacties en stemmen.

Rob

Inderdaad ligt aan de prijs.... en, ook niet onbelangrijk: stel je hebt een achterlicht unit waarvan na verloop van tijd bv een aantal leds kapot gaan... wat dan?

Ik zeg dit omdat ik in mijn Pro Cee'd Ledstrips IN de units heb laten monteren. Na een half jaar gingen er uit 1 van de strips enkele Leds kapot... ja en dan zit je.......

• Like 1

• 2 weeks later...