Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Inkoop Actie  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Zou u deel willen nemen aan een gezamenlijke inkoop actie van LED achterlichten?

• Ja, ik doe graag mee
      3
    • Afhankelijk van de prijs
      15
    • Nee, geen interesse
      7

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Aangezien ik wel steeds reactie lees op de diverse topics over LED achterlichten maar nog steeds geen idee heb wat de wensen zijn, heb ik een poll gestart. Hierdoor zou ik graag een idee krijgen of er daadwerkelijk interesse is om een gezamenlijke inkoop actie te starten.

De enige voorwaarde die ik stel aan de gezamenlijke inkoop actie is dat er bij een daadwerkelijke deal vooraf betaald wordt. Uiteraard zal er voorafgaande aan de deal openlijk via dit forum met de mogelijke leveranciers onderhandeld worden.

Graag verneem ik alle reacties en stemmen.

Rob

Geplaatst

Inderdaad ligt aan de prijs.... en, ook niet onbelangrijk: stel je hebt een achterlicht unit waarvan na verloop van tijd bv een aantal leds kapot gaan... wat dan?

Ik zeg dit omdat ik in mijn Pro Cee'd Ledstrips IN de units heb laten monteren. Na een half jaar gingen er uit 1 van de strips enkele Leds kapot... ja en dan zit je.......

• Like 1
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...