Fyodor Geplaatst 29 Februari, 2012 Geplaatst 29 Februari, 2012 Goedemiddag, Bij aflevering is de dealer zo vriendelijk geweest om zo'n dikke sticker (epoxy?) achterop de Picanto te plakken. Persoonlijk vind ik het niet zo mooi en zou hem liever eraf willen hebben. Weet iemand hoe ik dit kan doen zonder de lak te beschadigen? De auto is ongeveer een half jaar oud. Bvd! Quote
xtra40 Geplaatst 29 Februari, 2012 Geplaatst 29 Februari, 2012 warm maken met een foun en dan een visdraad er onder door trekken Quote
Alex VB Geplaatst 29 Februari, 2012 Geplaatst 29 Februari, 2012 buiten het warm maken met een föhn en visdraak ook een goede wax gebruiken voor erna.. Lijmresten kan je weg halen met -- ik zeg het niet graag - een sopje van dreft.. daarna goed afdrogen en ff in de wax zetten.. Het liefst nog 2 lagen.. Quote
Fyodor Geplaatst 4 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 4 Maart, 2012 buiten het warm maken met een föhn en visdraak ook een goede wax gebruiken voor erna.. Lijmresten kan je weg halen met -- ik zeg het niet graag - een sopje van dreft.. daarna goed afdrogen en ff in de wax zetten.. Het liefst nog 2 lagen.. Dat gaan we proberen. Bedankt! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.