Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Dealer sticker verwijderen zonder lak te beschadigen?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemiddag,

Bij aflevering is de dealer zo vriendelijk geweest om zo'n dikke sticker (epoxy?) achterop de Picanto te plakken. Persoonlijk vind ik het niet zo mooi en zou hem liever eraf willen hebben. Weet iemand hoe ik dit kan doen zonder de lak te beschadigen? De auto is ongeveer een half jaar oud.

Bvd!

Geplaatst

buiten het warm maken met een föhn en visdraak ook een goede wax gebruiken voor erna.. Lijmresten kan je weg halen met -- ik zeg het niet graag - een sopje van dreft.. :innocent: daarna goed afdrogen en ff in de wax zetten.. Het liefst nog 2 lagen..

Geplaatst

buiten het warm maken met een föhn en visdraak ook een goede wax gebruiken voor erna.. Lijmresten kan je weg halen met -- ik zeg het niet graag - een sopje van dreft.. :innocent: daarna goed afdrogen en ff in de wax zetten.. Het liefst nog 2 lagen..

Dat gaan we proberen. Bedankt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...