SONNNNN Posted March 1, 2012 Posted March 1, 2012 Hoi Allemaal, Mijn naam is Sonny en ik ben sinds Juli 2011 in het bezit van een Kia Picanto (de nieuwste dus), ik ben hier 'lid geworden' omdat ik graag meer uit mijn Kia wilde halen zoals een nieuwe radio plaatsen en andere zaken. Ik denk dat dit natuurlijk wel gaat lukken met de technische mensen op dit forum Gr Sonny Quote
Guest Warmentuuter Posted March 1, 2012 Posted March 1, 2012 Welkom op dit forum. Er valt hier genoeg te lezen over je Picanto. Quote
xtra40 Posted March 1, 2012 Posted March 1, 2012 Hoi Allemaal, Mijn naam is Sonny en ik ben sinds Juli 2011 in het bezit van een Kia Picanto (de nieuwste dus), ik ben hier 'lid geworden' omdat ik graag meer uit mijn Kia wilde halen zoals een nieuwe radio plaatsen en andere zaken. Ik denk dat dit natuurlijk wel gaat lukken met de technische mensen op dit forum Gr Sonny Welkom op het forum tuurlijk gaat dat allemaal lukken er is al een heleboel over geschreven even goed het forum door neusen en je gaat vast vinden wat je zoekt en anders schroom je niet om te vragen beter een keer extra vragen dan iets onherstelbaar beschadigen Quote
Recommended Posts