Jack de Witte Posted March 2, 2012 Posted March 2, 2012 Ik heb een probleem met het audio systeem. Als ik de instellingen zoals, Bas, Treble e.d. naar wens heb ingesteld en het menu verlaat, houd hij de ingestelde waarden niet vast en moet ik deze telkens opnieuw invoeren. Als ik als optie Random All opgeef en tijdens het afspelen van bijvoorbeeld een stick met mp3 bestanden toch een nummer vooruit wil, is de ingestelde optie ook vervallen en speelt het systeem vervolgens de nummers weer op alfabet af. Als ik de navigatie gebruik en de stembegeleiding start, valt het audio geluid helemaal weg. Erg hinderlijk als je in een situatie zit, waar veel ( spraak ) aanwijzingen noodzakelijk zijn, maar dan steeds ook het geluid van de audio stopt. Ik heb de handleiding helemaal nagelezen, maar kon de oplossing niet vinden. Ik kan natuurlijk wachten, tot ik bij mijn dealer langs ga, maar wellicht is er onder ons een Sportage 3 rijder, die hier een antwoord op weet. Groet, Jack. Quote
Ysie Posted March 2, 2012 Posted March 2, 2012 Als je de Bas of trebbel regelt moet je terug keren naar voorgaand scherm en ok drukken om te bevestigen, anders wordt er niets opgeslagen. Rechterknop van de navigatie, als je daar op drukt herhaalt de navigatie de laatste richting die hij sprak. Geluid die je regelt tijdens de spraak wordt onthouden. Quote
Recommended Posts