jesico Posted March 3, 2012 Posted March 3, 2012 Hallo Kia rijders, Mijn naam is Jos en ik heb deze site gevonden omdat ik op zoek was naar gegevens over de navigatie. De geleverde kaart is redelijk gedateerd. Ik zag dat de kaart (Europa) via een USB stik van 145 Euro was te updaten. Ben vandaag zaterdag 3 maart 2012 bij de dealer langs geweest. Magazijn gesloten en de verkoper wist er verder niks van. Ben wel van mening dat een gratis update of in ieder geval met een behoorlijke korting meer als rechtvaardig is. Als ik het goed heb is de kaart die ik nu heb van augustus 2010. Veder wel tevreden over de Venga Brooklin. Hoop een hoop interessante info te lezen op dit forum. Jos Quote
Guest Warmentuuter Posted March 4, 2012 Posted March 4, 2012 Welkom op dit forum Jos Er valt hier genoeg interessants te lezen. Bij deze ook veel veilige kilometers toegewenst. Ik heb een link toegevoegd hoe je kan controleren wat de laatste kaarten zijn en hoe je het moet opzoeken. En als je de oude versie hebt moet je lekker terug gaan en de laatste versie vragen. (gratis!!) Dat jij je Venga Brooklyn kocht waren de nieuwe kaarten al uit. Doen hoor. http://www.kiaclub.nl/topic/8477-inventarisatie-kaartversie-navigatie/ Een foto-tje van je nieuwe aanwinst is altijd leuk. Kunnen we hem allemaal bewonderen. Groet, Warmentuuter. Quote
Recommended Posts