Pico85 Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Beste allen, Ik volg nu al sinds de aanschaf van onze KIA Picanto afgelopen december het Kiaclub Nederland forum en vond het maar eens tijd om mij aan te melden. Ik ben Jimmy en ik kom uit de omgeving van Rotterdam en zoals al gezegd ben ik met mijn vriendin sinds afgelopen december trotste bezitter van een KIA Picanto ter uitbreiding van ons wagenpark. De uitvoering die wij hebben is de Comfort Pack met de 1.2 CVVT motor in de kleur Titanium Silver. Op o.a. een navigatiesysteem, cruise-control en lichtmetalen velgen na doet deze auto kwa opties niet onder op onze eerste auto, een Opel Corsa uit 2009. De auto zal voornamelijk gebruikt worden voor woon-werk verkeer, een kleine 180 kilometer per dag. Tot nu toe zijn we redelijk tevreden met het verbruik (1 op 17,5 gemiddeld sinds aanschaf, laatste 2 tankbeurten boven de 1 op 19) er wordt dan ook voornamelijk op snelwegen en 80 kilometer wegen meegereden. De eerste 2 tankbeurten met gecombineerd stad / snelweg leverde een gemiddelde van net iets boven de 1 op 16 op. Om het gemis van Bluetooth op te vangen hebben we een mrHandsfree Blue Multi aangeschaft voor ongeveer 35 euro. Dit apparaat is aan de zonneklep te bevestigen en kan maximaal 2 telefoons tegelijkertijd gekoppeld hebben. In de toekomst willen we deze auto nog laten voorzien van cruise-control. Zijn er mensen die ervaring hebben met het aftermarket systeem wat KIA aanbied en eventueel foto's hebben hoe deze bevestigd is in de Picanto? Quote
Guest Warmentuuter Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Welkom op dit forum en zo te lezen heb je al aardig plezier van je Picanto. Ik zie ook dat je altijd een vaste pasagier mee hebt op de attenne. Quote
BaBaCC Posted March 5, 2012 Posted March 5, 2012 Welkom op het forum en veel plezier van de Pianto. BaBaCC Quote
Recommended Posts