Jump to content

nieuwe kia soul

soulman

Recommended Posts

afgelopen vrijdag nieuwe soul bij dealer opgehaald, wij waren zeer tevreden over onze eerste kia soul maar toch ingeruild voor de nieuwe kia soul rhytm.

wij vinden dat hij er veel op vooruit is gegaan , je merkt bij het rijden direct dat er een krachtige motor inlicht, en het interieur is ook zeer mooi afgewerkt

en kwa uiterlijk zijn er ook diverse verbeteringen, ben benieuwd of hij ook stuk zuiniger rijdt zoals wordt beweerd, ook makkelijk is dat je je contactsleutel

in je broekzak kunt houden, het start stop systeem is nog wennen, want bij een stoplicht zette ik mijn auto altijd in zijn vrij en laat koppeling los, maar nu schakeld hij bij zo'n handeling de motor uit, als je de koppeling weer intrapt start hij vanzelf natuurlijk weer, verder lees ik dat soul bij kia uit assortiment zou verdwijnen, dat zou zonden zijn, want het is een prachtige auto, dus mede soulrijders ik vindt dat jullie trots op je bolide mogen zijn.

gr soulman ad

• 3 weeks later...

Van harte gefeliciteerd met je (jullie) nieuwe Soul en veel veilige kilometers toegewenst.

Wij kunnen onze nieuwe binnen twee weken ophalen (zwarte). Proefrit was ook zeer geslaagd. Denk dat we er veel plezier (en bekijks) mee zullen beleven.

Gr.

Ronald

• 2 weeks later...

hallo Ronald dat is toevallig wij hebben ook voor zwart gekozen, onze vorige was vanilla shake wat wij overigens ook een mooie kleur vonden, maar in het zwart oogt hij net iets ruiger haha

wij wensen jullie natuurlijk veel plezier met jullie nieuwe soul.

gr soulman ad

hallo Ronald dat is toevallig wij hebben ook voor zwart gekozen, onze vorige was vanilla shake wat wij overigens ook een mooie kleur vonden, maar in het zwart oogt hij net iets ruiger haha

wij wensen jullie natuurlijk veel plezier met jullie nieuwe soul.

gr soulman ad

Ben zeer benieuwd naar het verbruik. Kun je daar al iets over zeggen?

Gr.

Ronald

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Heb zelf nu sinds Maart 2012 de Kia Soul Rhythm in het bruin en heb inmiddels zo'n 3500 km gereden. De wagen bevalt perfect en valt lekker goed op in het tegenwoordige grijze autoverkeer. Mijn Soul zit qua verbruik in het stadverkeer nu op zo'n 1 op 13.5

Ik mag hopen dat de Soul een blijvertje wordt in Nederland, want ik wil er zeker weer één na 7 jaar.

Hiervoor heb ik jaren in een Renault Scenic gereden, maar de Kia Soul bevalt me duizend maal beter