Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zit die waarschuwing nu wel of niet in de RIO.

In het boekje wordt er wel eea over gezegd en het is ook in te stellen. Trip lang indrukken en dan bij user settings. Echter heb ik nog nooit een waarschuwing gezien.

Posted

ik wel als ik met me stuur een paar slagen naar links of rechts sta dan krijg ik die waarschuwing in beeld dat ik me stuur ff recht moet zetten

Posted

als je zeg maar je stuur geheel links gedraait heb staan en je start de wagen dan zie ik het in me display

als ik dan niks doe en weg rij gaat het ook weg de melding

Posted

Ik heb die melding idd ook een keer gehad.

Als het stuur scheef staat en je start hem dan, dan krijg je die melding.

Verder gebeurt er niets, je kunt gewoon wegrijden.

Posted

Ik heb die melding idd ook een keer gehad.

Als het stuur scheef staat en je start hem dan, dan krijg je die melding.

Verder gebeurt er niets, je kunt gewoon wegrijden.

het is ook aleen een hulp middel ter herinering dat je stuur niet recht uitstaat en dat als je weg rijd dat je nergens tegen aan schiet

omdt je stuur verdraait staat meer niet

Posted

Kreeg hem inderdaad..

Moet wel zeggen dat het stuur echt ver gedraaid moet staan.

klopt dan is de kans dat je per ongeluk ergens tegen aan rijd het grootst maar dat is volgens mij ook de enigste funktie

om je daar voor te waarschuwen

• 7 years later...
Posted (edited)

Zojuist ook deze melding in m'n auto gezien echter kon ik de auto ook niet starten. Sleutel er weer uit, stuur iets naar links en naar rechts gedraaid en weer geprobeerd te starten en hij startte.

Kan dit er iets mee te maken hebben dat de auto niet wilde starten?

Edited by M TotheV
Posted
Zojuist ook deze melding in m'n auto gezien echter kon ik de auto ook niet starten. Sleutel er weer uit, stuur iets naar links en naar rechts gedraaid en weer geprobeerd te starten en hij startte.
Kan dit er iets mee te maken hebben dat de auto niet wilde starten?

Dat heeft niks met elkaar te maken puur toeval
Die melding is er alleen maar om jou te vertellen dat je stuur gedraaid staat en je als je optrekt ergens tegen aan kan rijden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • 1 month later...
Posted

Kan ik bevestigen. De melding is vooral handig als je stuur een hele slag gedraaid is. Je stuurwiel lijkt dan namelijk recht te staan, maar je wielen denken daar dan toch anders over. Handig dat je in je dashboard daarvan op de hoogte wordt gesteld. Kan op een vroege maandagochtend toch helpen.