blackviper Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 Zit die waarschuwing nu wel of niet in de RIO. In het boekje wordt er wel eea over gezegd en het is ook in te stellen. Trip lang indrukken en dan bij user settings. Echter heb ik nog nooit een waarschuwing gezien. Quote
xtra40 Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 ik wel als ik met me stuur een paar slagen naar links of rechts sta dan krijg ik die waarschuwing in beeld dat ik me stuur ff recht moet zetten Quote
blackviper Posted March 13, 2012 Author Posted March 13, 2012 Ik wou het testen maar wanneer krijg je dat dan? bij motor starten of bij on of acc? Quote
xtra40 Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 als je zeg maar je stuur geheel links gedraait heb staan en je start de wagen dan zie ik het in me display als ik dan niks doe en weg rij gaat het ook weg de melding Quote
blackviper Posted March 13, 2012 Author Posted March 13, 2012 Zal het binnenkort nog eens testen dan. Dank je! Quote
Guest Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 Ik heb die melding idd ook een keer gehad. Als het stuur scheef staat en je start hem dan, dan krijg je die melding. Verder gebeurt er niets, je kunt gewoon wegrijden. Quote
xtra40 Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 Ik heb die melding idd ook een keer gehad. Als het stuur scheef staat en je start hem dan, dan krijg je die melding. Verder gebeurt er niets, je kunt gewoon wegrijden. het is ook aleen een hulp middel ter herinering dat je stuur niet recht uitstaat en dat als je weg rijd dat je nergens tegen aan schiet omdt je stuur verdraait staat meer niet Quote
blackviper Posted March 14, 2012 Author Posted March 14, 2012 Kreeg hem inderdaad.. Moet wel zeggen dat het stuur echt ver gedraaid moet staan. Quote
xtra40 Posted March 14, 2012 Posted March 14, 2012 Kreeg hem inderdaad.. Moet wel zeggen dat het stuur echt ver gedraaid moet staan. klopt dan is de kans dat je per ongeluk ergens tegen aan rijd het grootst maar dat is volgens mij ook de enigste funktie om je daar voor te waarschuwen Quote
M TotheV Posted December 15, 2019 Posted December 15, 2019 (edited) Zojuist ook deze melding in m'n auto gezien echter kon ik de auto ook niet starten. Sleutel er weer uit, stuur iets naar links en naar rechts gedraaid en weer geprobeerd te starten en hij startte. Kan dit er iets mee te maken hebben dat de auto niet wilde starten? Edited December 15, 2019 by M TotheV Quote
xtra40 Posted December 15, 2019 Posted December 15, 2019 Zojuist ook deze melding in m'n auto gezien echter kon ik de auto ook niet starten. Sleutel er weer uit, stuur iets naar links en naar rechts gedraaid en weer geprobeerd te starten en hij startte. Kan dit er iets mee te maken hebben dat de auto niet wilde starten?Dat heeft niks met elkaar te maken puur toeval Die melding is er alleen maar om jou te vertellen dat je stuur gedraaid staat en je als je optrekt ergens tegen aan kan rijden Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
xFeverr Posted February 9, 2020 Posted February 9, 2020 Kan ik bevestigen. De melding is vooral handig als je stuur een hele slag gedraaid is. Je stuurwiel lijkt dan namelijk recht te staan, maar je wielen denken daar dan toch anders over. Handig dat je in je dashboard daarvan op de hoogte wordt gesteld. Kan op een vroege maandagochtend toch helpen. Quote
Recommended Posts