Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedendag,

Na vele jaren in Volvo te hebben gereden werd het tijd voor meer ratio en minder emotie. Veel wbvrije auto's bekeken en gereden. Bij Kia binnengelopen en vond in de Rio behalve ratio ook emotie. De S80 ingeruild. 210pk automaat maar wel een geweldige auto. De koper zal er nog veel plezier van hebben.

30 maart komt de Rio 1,2 super pak binnen aan de Kerketuinenweg. De proefrit en kontakt met de verkope was aangenaam. Wij verheugen ons op de nwe auto.

• Like 1
Geplaatst

Gefeliciteerd!

Ik ga hem precies een week eerder ophalen.

Grappig dat jij ook dezelfde afweging hebt gemaakt.

Bij mij werkte de ratio ook doorslaggevend en had ik, toen ik die knop had omgezet (dag snelle turbo, zonder jou is er ook nog genoeg te genieten!), al snel bekeken dat de Rio absoluut het meeste smoel had en ook nog eens het hoogst scoorde op 'value for money'.

En welke kleur staat er straks voor de deur/ in de garage? Wij zijn voor Wendy Brown gegaan.

Groet,

Jonneman

• Like 1
Geplaatst

Gefeliciteerd!

Ik ga hem precies een week eerder ophalen.

Grappig dat jij ook dezelfde afweging hebt gemaakt.

Bij mij werkte de ratio ook doorslaggevend en had ik, toen ik die knop had omgezet (dag snelle turbo, zonder jou is er ook nog genoeg te genieten!), al snel bekeken dat de Rio absoluut het meeste smoel had en ook nog eens het hoogst scoorde op 'value for money'.

En welke kleur staat er straks voor de deur/ in de garage? Wij zijn voor Wendy Brown gegaan.

Groet,

Jonneman

Hallo Jonneman,

Leuk dat je reageert. Ik had van onze verkoper al het verhaal gehoord van een super snelle Volvo welke hij eerder had ingeruild. Bij ons was het echt niet normaal, ik een Volvo mijn vrouw een Volvo. De meest praktische gehouden met het oog op het trekken van een caravan. Ik verheug mel op de Kia. Ben al naar lmvelgen aan het zoeken. De 17 inch van Kia vind ik niet mooi en te groot. Wil naar 16 inch. Ook geen satnav genomen, geleerd van Volvo, giga prijzen voor kaart updates. Gebruik mijn tomtom wel. We wilden eigenlijk de auto die in de showroom staat. Maar dat kon niet. Gelukkig ik wilde geen satnav en mijn vrouw vond caramel nirt echt mooi. Dus heeft ze voor een graphite gekozen en ik zonder satnav. Veel plezier met de Kia.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...