Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo, er is me gevraagd om mij even voor te stellen! Dom van mij om dat zelf niet te weten, maar door verscheidenen oorzaken van stress vergeet je soms dingen.

Heb reeds velel ellende gehad met mij Kia Sorento, ook het Sorento probleem met de brandstof aanlevering! Nieuwe pomp, tank schoonmaken incl. filter, injectoren en alles wat daarbij hoort. Wat nogal stevig in de papieren is gelopen, en dan nu de versnellingbak die rariteiten krijgt. Dus zodoende had ik ff iets anders aan mijn hoofd.

Maar ik ben 60 jaar en heb al heel veel auto's gereden van alle merken, maar de Kia rijd heerlijk relaxt. Ik woon en werk in Polen dus rij regelmatig op en neer naar Holland voor zaken en bezoek en heb een betrouwbare auto nodig.

Dat kan ik van de Kia niet zeggen, hij heeft me reeds 1 keer in de steek gelaten, zodat ik niet terug kon.

Dus je leest t wel ben stevig gefrustreerd. Ik hoop dat iemand een leuke oplossing weet?

Duc :?

Posted

Spijtig om te horen...succes met de auto..