HendrikAnton Posted March 15, 2012 Posted March 15, 2012 Beste Kiarijders. Ik wil mijn alarm uitbreiden (dvs90) maar deze moet uiteraard zekeren met minimaal 25A zekering. Mijn vraag is nu kan ik in het centrale gedeelte van de zekeringenkast (links onder) hier van aftappen ( maw zit hier nog een vrije groep???) Hoe doe ik dit. bvd HENK Quote
Guest remcob Posted March 15, 2012 Posted March 15, 2012 In de handleiding van de auto kan je zo zien welke zekering waarvoor dient en welke reserve zijn. Althans ik ga er vanuit dat dit bij Kia niet anders is dan bij andere merken. Als je een beetje handig bent dan is het inbouwen best te doen, maar je moet wel een schema kunnen lezen en een beetje elektrotechnisch onderlegt zijn. Quote
Guest remcob Posted March 15, 2012 Posted March 15, 2012 Heb je eerlijk gezegd helemaal niks aan, aan deze foto. In de handleiding van de auto staat aangeven waarvoor de zekeringen dienen in deze zekeringkast. Zo te zien zit er nog wel ruimte, maar is lastig te zien op de foto. Quote
Recommended Posts