Guest Timo0103 Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 Hallo allemaal, Ik ben deze week nog een weekje wezen skiën in Frankrijk met prima omstandigheden. De Sportage heeft zich ook weer van zijn beste kant laten zien. Met een snelheid van 140 km/u op de cruisecontrol heeft hij 1 op 15,6 gereden. Met dit vermogen is dit gewoon zeer netjes te noemen. Quote
Guest Timo0103 Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 ????? Ik denk dat de mijne kapot is:). Nee hoor die van jou is niet gechipped en dat scheelt een slok op een borrel. Quote
Ysie Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Ik denk er serieus over na om ook te tunen. Ik ben alleen bang op lange termijn of de motor geen kwaaltjes krijgt. Wat is jouw mening erover? Quote
Guest Timo0103 Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 Ik denk er serieus over na om ook te tunen. Ik ben alleen bang op lange termijn of de motor geen kwaaltjes krijgt. Wat is jouw mening erover? Het fijne van de 2.0 crdi is dat er 2 modellen ( 136pk en 184pk ) van zijn en die zijn mechanisch identiek aan elkaar op een enkel detail na. ( schoepenverstelling turbo gaat elektronisch ipv mechanisch ( 136 pk 184 pk ) En de software is uiteraard anders dan de 136pk. Vergelijk het maar met de blokken van volkswagen, die hebben ook diverse uitvoeringen waarbij alleen de software grotendeels het verschil maakt. Quote
Recommended Posts