Aparts Posted October 18, 2007 Posted October 18, 2007 Op zondag 18 november 2007 organiseert Aparts Rotterdam weer een autopuzzeltocht. Vorig jaar hebben 2 leden van de Kia Club meegedaan. Deze leden zou ik weer op de hoogte stellen van deze tocht. Aangezien ik geen mailadres of telefoonnummer heb, probeer ik het via het forum. De tocht begint om 11.00 uur op de Vlaardingweg 54c te Rotterdam. De tocht duurt ongeveer 2,5 tot 3 uur en kost 7,50 euro. Hierbij inbegrepen zit een hapje en een drankje. Aanmelden kan via ons emailadres info@aparts.nl. Laat even een telefoonnummer achter, dat we kunnen bellen voor de bevestiging. Natuurlijk is iedereen van harte welkom.
Tazteam Posted November 18, 2007 Posted November 18, 2007 Wij zijn hier vandaag wel bij aanwezig geweest. RUIM 40 auto's waren aanwezig. Alles was net als vorig jaar tot in de puntjes verzorgd, goede catering onderweg, leuke spelletjes en opdrachten, maar vooral ging de rit door tal van plaatsen in de buurt van R'dam. We kwamen wel een aantal plaatsen tegen die we ook bezocht hebben tijdens de Westlandrit. Het weer was voortreffelijk, en de rit was na ruim 3 uur gedaan. Langs deze weg wil ik Aparts Rotterdam en alle medewerkers aan deze rit heel hartelijk danken voor de geslaagde dag. Daarom........................TOT VOLGEND JAAR !!!!!!!!!!! Philip, Agnes en Sebastiaan
Recommended Posts