Neo Geplaatst 26 Maart, 2012 Geplaatst 26 Maart, 2012 Hallo iedereen, De bestelling van mijn nieuwe Kia bracht me terecht op jullie forum. Ik heb hier al reeds rondgeneusd als bezoeker, en bij deze vanaf nu als lid . Hopelijk leer ik hier nog veel bij en kan ik in de toekomst mijn ervaringen met jullie delen. Groetjes, Neo. Quote
betominice Geplaatst 26 Maart, 2012 Geplaatst 26 Maart, 2012 Hoi Neo Veel plezier op het forum Wat voor kia is het geworden? Quote
Neo Geplaatst 26 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Maart, 2012 Bedankt betominice, Het is een Kia Sportage 2.0 CRDi Sense+ 2WD geworden in Dark Gun Metal met een panoramisch zonnedak in optie. Besteld op 8 februari dit jaar en normaal gezien zou hij er zijn rond 16 april . Levertermijn was geschat op 5 maanden, dus aangenaam verrast met zo'n korte termijn. *Edit: Het was vooral de 7 jaar garantie die de doorslag gegeven heeft om voor Kia te kiezen.* Groetjes, Neo. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.