Ladru Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Hallo allemaal, leuk om te zien dat zoveel mensen zo enthousiast zijn over hun auto! Ik zit er aan te denken om een rio superpack te kopen, en heb een vraagje: Ik heb de user manual gedownload, en daar staat iets in over een klepje op het dashboard voor externe navigatie aansluiting. Dit klepje is me gisteren niet opgevallen tijdens de proefrit, maar is deze standaard? En waar zit het? Wat doet het, alleen 12v of ook audio? Is er sowieso een mogelijkheid om het geluid van een tomtom over de speakers te krijgen tegelijk met andere audio? Quote
xtra40 Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 er is een extra 12 volt aansluiting gemaakt naast de aux en usb aan sluiting zie foto geluid over de speakers weet ik niet mischien via de bluetoot heb ik zelf nog niet geprobeert Quote
RioTom Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 er is een extra 12 volt aansluiting gemaakt naast de aux en usb aan sluiting zie foto geluid over de speakers weet ik niet mischien via de bluetoot heb ik zelf nog niet geprobeert Is deels waar. Wat Ladru zegt klopt echter ook! Er zijn kia Rio's die een klepje op het midden van het dashboard hebben waar de externe navi op aangesloten kan worden. Deze zit dan in het midden. Volgens mij moet dit op de optielijst worden aangevinkt. Ik heb het in ieder geval in een showroommodel ook gezien. Quote
dance Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 Er zijn kia Rio's die een klepje op het midden van het dashboard hebben waar de externe navi op aangesloten kan worden. Deze zit dan in het midden. Volgens mij moet dit op de optielijst worden aangevinkt. Ik heb het in ieder geval in een showroommodel ook gezien. Zijn er mensen die dit hebben en die hun ervaringen (en natuurlijk foto's) hier willen delen. Quote
coolman_kk Posted July 8, 2012 Posted July 8, 2012 http://kiaclub.ru/forum/showthread.php?t=3575 Quote
Recommended Posts