Bandido Geplaatst 1 April, 2012 Geplaatst 1 April, 2012 Twee weken geleden (samen met mijn vrouw) een proefrit gemaakt met een 2012 Soul. Via vrienden geattendeerd op KIA en de Soul (daarvoor nooit aan gedacht). Zij hadden namelijk kort daarvoor ook een KIA gekocht. We waren vrij snel verkocht aan de auto. Niet veel later een nieuwe Soul besteld. Het wordt een zwarte met cruise-control en parkeer sensoren. We verwachten de auto binnen twee weken. Landrover is een zeer fijne auto, maar zeker niet zuinig. Hopelijk komt daar verbetering in Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 1 April, 2012 Geplaatst 1 April, 2012 Alvast veel plezier toegewenst met de nieuwe Kia Soul Quote
chelsea Geplaatst 30 April, 2012 Geplaatst 30 April, 2012 ik heb de nieuwe kia soul 2012 automaat gekocht op 21 januari,weet iemand de levertijd. Quote
Jim Brouns Geplaatst 30 April, 2012 Geplaatst 30 April, 2012 Veel plezier en welkom op het forum. Quote
Marc-T4 Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 ik heb de nieuwe kia soul 2012 automaat gekocht op 21 januari,weet iemand de levertijd. Kan je dealer daar niets over zeggen dan? Quote
BaBaCC Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Bandido, van harte gefeliciteerd met jullie aankoop en alvast vele fijne en veilige kilometers toegewenst. BaBaCC Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.