Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

17 inch velgen voor Kia Rio 2012. Waar te koop?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo iedereen,

Weet iemand waar ik een set van mooie 17 inch LM velgen met goede kwaliteit/prijs verhouding kan kopen?

Als je er al een set van heb, waar heb je ze gekocht en als ik mag vragen voor hoeveel?

Foto's erbij zal wel leuk zijn.

Ik kijk al naar www.online-velgen.nl maar misschien kan ik ze nog ergens goedkoper halen.

Bedankt alvast.

Geplaatst

hallo mel rio ik heb mijn velgen gekocht bij www.hoogendoornwheels.nl zwarte borbet lv-4 7j-17 inch deze worden reeds geleverd vanaf 759 euro met banden en gemonteerd . Met A-merken banden rond de 900 euro zie ook de site voor prijzen en voorbeelden anders even bellen voor prijzen let wel op voor particulieren alleen op vrijdag en zaterdag geopend , ze staan trouwens prachtig onder mijn witte rio superpack ik ben er zeer content mee wij hebben trouwens ook de 5 wielbouten versie de lv-5 met winterbanden onder onze gezinsauto een kia sportage zitten reeds 3 winters en zijn nog als nieuw .

succes met zoeken groeten alex

• Like 1
Geplaatst

www.velgenshop.nl

ze hebben de juiste Rio model in de lijst niet, alleen maar de voorgangers. Kon dus de juiste velgen niet vinden.

Geplaatst

hallo mel rio ik heb mijn velgen gekocht bij www.hoogendoornwheels.nl zwarte borbet lv-4 7j-17 inch deze worden reeds geleverd vanaf 759 euro met banden en gemonteerd . Met A-merken banden rond de 900 euro zie ook de site voor prijzen en voorbeelden anders even bellen voor prijzen let wel op voor particulieren alleen op vrijdag en zaterdag geopend , ze staan trouwens prachtig onder mijn witte rio superpack ik ben er zeer content mee wij hebben trouwens ook de 5 wielbouten versie de lv-5 met winterbanden onder onze gezinsauto een kia sportage zitten reeds 3 winters en zijn nog als nieuw .

succes met zoeken groeten alex

Bedankt Alex! Heb je ook foto van je velgen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...