maicod Posted November 8, 2007 Posted November 8, 2007 ik neem over 2 weken een kia rio (mei 2004) over en ben van plan de centrale deurvergrendeling uit te laten breiden met een afstandsbediening. Ik belde een winkel die dat doet (halfords superstore) en die vroegen: a) zit er ook een aansturingsmotor in het passagiers(voor)portier en werkt de automatische deurvergrendeling op electriciteit of op luchtdruk wie weet beide vragen te beantwoorden ? Quote
Tazteam Posted November 8, 2007 Posted November 8, 2007 a: Ja na alle waarschijnlijkheid wel b: electrisch aangedreven Maar voor beide vragen, en juiste antwoorden, even een belletje naar de lokale Kia dealer Philip Quote
maicod Posted November 9, 2007 Author Posted November 9, 2007 a: Ja na alle waarschijnlijkheid welb: electrisch aangedreven Maar voor beide vragen, en juiste antwoorden, even een belletje naar de lokale Kia dealer Philip de Kia dealer zei dat ik even naar de auto moest kijken omdat het niet te zeggen was omdat het veel verschillen kan per KIA Rio (wel of geen aansturingsmotor). Ik heb vanmiddag even het portier aan de passagierskant met de sleutel bediend en toen gingen ook alle 3 de andere knopjes naar beneden en omhoog dus ik neem aan dat dit inhoudt dat er een aansturingsmotor in het passagiersportier zit toch ? Ik heb bij Otosam (hoorn/zwaag) gehoord dat het dan 134 euro kost inclusief inbouwen. Hoe kan ik zien of het een goed setje is dat ze gaan monteren en het lijkt me ook belangrijk dat het ontvang-kastje onzichtbaar wordt weggewerkt. Misschien heb je wel kastjes die WEL en kastjes die NIET de alarmlichten even laten knipperen. Kortom allemaal vragen die ik dus heb erover Quote
Tazteam Posted November 9, 2007 Posted November 9, 2007 Ik zou mij over die 134 euro geen zorgen maken. Kia vraagt voor een soortgelijk apparaat incl montage ca 378 euro. Ik zou bij Otosam even navragen of daadwerkelijk de alarmlichten aangaan, ja of nee. Als een iets duurder kastje de lampen wel activeert, zou ik die nemen, wellicht een stuk goedkoper dan de dealer. En over het wegbouwen, daar zou ik mij geen zorgen over maken, ergens onder het dashbord of misschien wel in de deuren, gewoon navragen. Succes Philip Quote
maicod Posted November 9, 2007 Author Posted November 9, 2007 okee bedankt. ik ga nu eerst afwachten tot ik de auto heb (volgende week maandag) en daarna wel informeren/langs bij bijv. otosam. Quote
indofk Posted April 12, 2011 Posted April 12, 2011 en heb je de afstandsbediening al in laten bouwen Quote
indofk Posted April 12, 2011 Posted April 12, 2011 o tis al 4 jaar geleden dat je dit gepost hebt zie ik nu Quote
Recommended Posts