Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levertijd Kia Sportage 2.0

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik hoor dat de levertijd ongeveel 6 mnd is. Dit is toch belachelijk. Op deze manier stuurt men er op aan dat de aspirant kopers toch uitkijken

naar een ander merk. Klopt dat van die lange levertijd? Wie heeft er ervaring mee?

Geplaatst

Levertijd 2 weken , stond in showroom in de gewenste kleur, 2 liter automaat - pluspack - NAV pack - trekhaak.

Prima auto wachten op deze uitvoering is de moeite waard.

Bel is naar Kooijman Utrecht.

Geplaatst

Hoefde ook maar 2 weekjes te wachten, kostte me wel een panoramadak extra, maar was dan wel gewoon op voorraad, helemaal mijn kleur en de extra's die ik toch al wilde hebben.

Als je wensen hebt en het moet speciaal zijn en het is niet op voorraad, ja dan zul je geduld moeten hebben, lijkt mij het wachten wel waard..... en er zijn je reeds velen voorgegaan die het geduld hebben opgebracht om die auto te krijgen die ze echt precies zo hebben wilden. Had dus zelf ook dat geduld niet, had anders ook zo'n zes tot acht maanden maanden moeten wachten :wink: , ach dat panoramdak, zat er niet op te wachten, is toch zo gek nog niet met al die donkere maanden, geeft toch nog wat licht in de duisternis :-D

Tuurlijk kun je ook naar een ander merk gaan kijken als je de levertijd heel belangrijk vind en je oudje bijna op instorten staat, het is een persoonlijke overweging die je moet maken, maar of je het nu wel of niet belachelijk vind, je veranderd er niet het vraag en aanbod mee.

Geplaatst

Worden de 2012 2 liter modellen nou ook met de GDI motoren geleverd net als bij Hyundai of zijn het nog steeds de verouderde CVVT motoren?

In de Hyundai i40 heb je tegenwoordig de 2.0 GDI dus ja waarom niet bij KIA.

Geplaatst

Het is voor de SP3 nog steeds de oudere CVVT motor v.w.b. de 2 liter, met 5 bak. Ik verwacht dat bij de eerste face-lift van de SP3 de 2.0GDI leverbaar word.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...