Jeroen1972 Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 Beste Allen, Ik kan mijn Rio aanstaande vrijdag ophalen. Hebben jullie nog tips met betrekking tot de verzekering? Wie heeft er bijvoorbeeld ergens een hele goede/goedkope verkering aan kunnen vragen? Alvast bedankt, Jeroen toekomstig Riorijder Quote
Jeroen1972 Posted April 25, 2012 Author Posted April 25, 2012 Beste Allen, Ik kan mijn Rio aanstaande vrijdag ophalen. Hebben jullie nog tips met betrekking tot de verzekering? Wie heeft er bijvoorbeeld ergens een hele goede/goedkope verkering aan kunnen vragen? Alvast bedankt, Jeroen toekomstig Riorijder Deze vraag staat in het verkeerde forum, kan deze verplaatst worden naar het Rio forum? Quote
Maarten-belinda Posted April 26, 2012 Posted April 26, 2012 Beste jeroen, De verzekering van de hema is zeker een aanrader daar er ook een noclame beschermer kan meenemen voor iets van €8 pm Quote
Recommended Posts