Jeroen1972 Geplaatst 25 April, 2012 Geplaatst 25 April, 2012 Beste Allen, Ik kan mijn Rio aanstaande vrijdag ophalen. Hebben jullie nog tips met betrekking tot de verzekering? Wie heeft er bijvoorbeeld ergens een hele goede/goedkope verkering aan kunnen vragen? Alvast bedankt, Jeroen toekomstig Riorijder Quote
Jeroen1972 Geplaatst 25 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 April, 2012 Beste Allen, Ik kan mijn Rio aanstaande vrijdag ophalen. Hebben jullie nog tips met betrekking tot de verzekering? Wie heeft er bijvoorbeeld ergens een hele goede/goedkope verkering aan kunnen vragen? Alvast bedankt, Jeroen toekomstig Riorijder Deze vraag staat in het verkeerde forum, kan deze verplaatst worden naar het Rio forum? Quote
Maarten-belinda Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Beste jeroen, De verzekering van de hema is zeker een aanrader daar er ook een noclame beschermer kan meenemen voor iets van €8 pm Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.