Byllie1 Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 hallo ik ben patrick, sinds een week kia rio rijder effe wennen van station wagen naar rio maar de ruimte valt me alles mee we hebben gekozen voor een witte met carbon look dak, erg gaaf vind ik zelf velgen komen eraan vond die van kia zelf te duur en wil deze gaan gebruiken met winterbanden dus in de winter koop ik alvast nieuwe velgen en zet onder deze winterbanden groeten Quote
BaBaCC Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Hoi Patrick, Welkom hier op het forum en van harte gefeliciteerd met je nieuwe Rio. Mooie combinatie, wit met zo'n carbonlook dak. Vele fijne en veilige kilometers toegewenst. Heb je al een idee welke velgen het gaan worden? BaBaCC Quote
xtra40 Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Hallo patrick Eers van harte met je aankoop En ten tweede hartelijk welkom hier op het forum Zou je eens een mooie foto van je wagen kunnen posten En dan ook een van je dak ik ben erg benieuwd hoe dat er uit ziet volgen mij super Maar het is op je avatar niet ged te zien ( helaas ) Lijkt we een enorme stap zeg van een mazda 6 naar een rio maar gelukig rijd de rio heerlijk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.