Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Op 6 april heb ik mijn Kia Rio 1.2 cvvt Superpack bestelt met de 17inch phantom velgen en een schuifdak.

De eerste schatting aangaande de levertijd was 8 tot 9 weken, na signalen op dit forum heb ik nogmaals gevraagd naar de levertijd. Door mijn wens voor een schuifdak is de levertijd opgerekt tot 12 tot 13 weken en dus een levering na 1 juli 2012!!

Om toch voor 1 juli 2012 mijn Rio in het bezit te hebben wordt er nu door een connectie van de dealer (vd Akker Heerenveen) een schuifdak ingebouwd heeft iemand hier ervaring mee?

Posted

Ik heb mijn schuifdakje (icm navigatie) ook moeten schrappen ivm 1 juli leverdatum.

Ik ben zeer geintresseerd in het achteraf inbouwen (met behoud van garantie).

Heb je meer info?

Posted

als het om de inbouw van een Webasto dak gaat kan ik dat zeker aanbevelen.

Ik heb zelf gewerkt bij een webasto dealer/inbouwstation.

Dit zijn kwalitatief super goede daken en worden ook vaak direct aan de (auto)fabrikanten geleverd.

Al met al is de achteraf inbouw bijna net zo goed als af-fabriek.

Succes ermee....

Posted

Dit zijn kwalitatief super goede daken en worden ook vaak direct aan de (auto)fabrikanten geleverd.

Succes ermee....

Wat zijn zo'n beetje de gemiddelde all-in kosten wat je voorbij hebt zien komen?

Posted

Succes ermee....

Het gaat inderdaad om een Webasto dak.

Posted

de fabrieks garantie blijft gewoon behouden en het inbouwen heeft geen invloed op de stevigheid van de constructie!

De kosten varieeren vanaf volgens mij rond de 350 a 400 euro tot wel 1500 euro afhankelijk van de soort bediening(eletrisch of handbediend)

en de maat van het dak en of hij wegschuift in de auto zelf of over het auto dak heen.

Posted

Op 6 april heb ik mijn Kia Rio 1.2 cvvt Superpack bestelt met de 17inch phantom velgen en een schuifdak.

De eerste schatting aangaande de levertijd was 8 tot 9 weken, na signalen op dit forum heb ik nogmaals gevraagd naar de levertijd. Door mijn wens voor een schuifdak is de levertijd opgerekt tot 12 tot 13 weken en dus een levering na 1 juli 2012!!

Om toch voor 1 juli 2012 mijn Rio in het bezit te hebben wordt er nu door een connectie van de dealer (vd Akker Heerenveen) een schuifdak ingebouwd heeft iemand hier ervaring mee?

Na 1 juli prijsverhoging van 400 euro, vraag maar aan je dealer.