Jump to content
Onderdelenshop24.com

na 18 jaar schade vrij rijden en een 5 dagen oude sportage kwam ik een fiets tegen.

Recommended Posts

Posted

Ik fout en met de fietser viel het gelukkig mee. Fiets total loss en op de auto nummerplaat eraf en allemaal zwarte strepen tussen grill en bumper. Na polish beurt resteert een klein krasje op de grill. (Aansluitend op een andere topic, chroom is niets meer dan plastic met een dun laagje). Maar het belangrijkste is dat het met de fietser goed gaat. De rest is BALEN.

Posted

altijd balen als je schaden maakt maar maar daar kom je wel weer overheen

en inderdaad gelukig is er niks met de fietser aan de hand

je moet er toch niet aan denken dat er iets heel ergs zou zijn een kasje als schade is dan niks

maar even goed sterkte ik denk dat jij ook wel heel erg geschroken bent

Posted

Inderdaad als je ziet hoe een fietser gelanceerd wordt is de rest niet belangrijk. Wat ik al zei valt het gelukkig mee. Erg veel mazzel voor, ook voor de auto. Het zachte meeverende kunsstof aan de voorkant heeft z'n werk gedaan. Buiten de kras op de gril nog wat diepe groeven op het kunststof gedeelte onder de grill. De nummerplaat inclusief houder heb ik direct vervangen(kon ik op wachten). Een beetje polish deed de rest. Vandaag nog even met de fietser gebeld, gaat gelukkig goed. Maandag even een bosje bloemen brengen.

• Like 1
Posted

Inderdaad als je ziet hoe een fietser gelanceerd wordt is de rest niet belangrijk. Wat ik al zei valt het gelukkig mee. Erg veel mazzel voor, ook voor de auto. Het zachte meeverende kunsstof aan de voorkant heeft z'n werk gedaan. Buiten de kras op de gril nog wat diepe groeven op het kunststof gedeelte onder de grill. De nummerplaat inclusief houder heb ik direct vervangen(kon ik op wachten). Een beetje polish deed de rest. Vandaag nog even met de fietser gebeld, gaat gelukkig goed. Maandag even een bosje bloemen brengen.

Dat is wel schrikken. Gelukkig goed afgelopen!

Mooi dat je ff gebeld hebt en een bosje bloemen gaat brengen zal die persoon goed doen.