Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb mijn Samsung Galaxy G2 gekoppeld aan de radio van mijn Kia Rio.

Alles werkt perfect. De contacten worden gedownload, en mijn logbestand word gedownload.

Als ik probeer te bellen dan hoor ik de telefoon niet overgaan, ik zie wel in het scherm dat ik bel.

Als ik contact heb met de geen die ik bel, dan hoor ik niets, maar ik ben dan wel te verstaan voor de persoon die ik bel.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

Geplaatst

Ik heb mijn Samsung Galaxy G2 gekoppeld aan de radio van mijn Kia Rio.

Alles werkt perfect. De contacten worden gedownload, en mijn logbestand word gedownload.

Als ik probeer te bellen dan hoor ik de telefoon niet overgaan, ik zie wel in het scherm dat ik bel.

Als ik contact heb met de geen die ik bel, dan hoor ik niets, maar ik ben dan wel te verstaan voor de persoon die ik bel.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

heb je al geprobeert als je dan met iemand aan de lijn bent om je geluid harder te zetten

als je belt dan kan je gewoon met je stuurwiel bediening het geluid van de telefoon op de radio

harder te zetten en zo

zonder dat het geluid van de radio zelf harder word als je hebt opgehangen

ik neem aan dat je teminsten een orginele radio hebt ???

Geplaatst

Stekkertje richting de speakers los? Mijn ouders hadden laatst precies hetzelfde probleem met een Skoda Yeti en daar bleek er een stekkertje niet te zijn aangesloten.

Succes!

Geplaatst

In de Kia Rio zit gewoon de standaard radio.

Ik heb geprobeerd te bellen en aan het stuurwiel, harder te zetten , maar zonder resultaat, ook nog gecontroleerd op de telefoon, maar deze staat op zijn hard.

Ik zal eens proberen met een andere telefoon, als die het wel doet, ligt het aan de telefoon. En anders blijft de mogelijkheid van een los stekkertje nog over.

Bedank voor de tips.

• 1 maand later...
Geplaatst

(standaard radio) kan iemand mij vertellen hoe het kan, dat ik wel kan bellen via de phone fuctie ( ik kan alles horen ) maar de andere kant kan mij niet horen ??

Iemand een idee ?? ik weet het niet meer

bvd voor reactie.

Rob..

Geplaatst

Hoi mensen.

Weet iemand hoe je precies doet om je contacten in je Kia rio radio te zetten. Zodat je dit maar een maal hoeft te doen. Kun je dan ook nog een tweede of derde telefoon gebruiken en die lijst er ook in zetten. Ik heb een Samsung Note. Er word ook steeds gesproken dat je de automatische synchonisatie uit moet zetten. Ik wil graag dat ik er ook uit kom ik ben een leek op dit gebied. En ja ik heb het boekje gelezen maar kom er nog steeds niet uit. Kan iemand dit stap voor stap uit leggen. Dank je wel voor de moeite.

Gr Eric en Cindy

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...