Flatskee Posted May 8, 2012 Posted May 8, 2012 Hallo Mede KIA rijders Ik ben stef delmot 25 jaar woon in Landen (Belgie) Rij met een KIA Venga 1.4 heb er al een beetje aan gewerkt Al reeds gedaan : - Achterpinkers in het rood gezet - Achterkant gecleaned -> Venga en ecodynamics afgedaan - Stadslichten/Standlichten -> White led lichten - Gewoon lichten -> Super white halogeen 4200K - Interieurverlichting vanvoor veranderd in rood led - Nummerplaatverlichting achter led wit - Velgen besteld -> League LG357 16 inch Plannen : - USS module - Verlaagde veren en of schroefkit (Bn er nog ni uit ) Voor de rest hebk nog niet echt plannen zie wel welke inspiratie ik krijg in de toekomst Quote
Guest Warmentuuter Posted May 8, 2012 Posted May 8, 2012 Welkom op het Kia forum. Er valt hier genoeg te lezen over de Venga. En zo je lijstje te zien heb je er ook al genoeg aan gedaan. En foto's zijn we gek op. Quote
Flatskee Posted May 8, 2012 Author Posted May 8, 2012 ben het aan het zoeken waar ik juist mijn auto kan voorstellen en foto's kan posten Quote
Guest Warmentuuter Posted May 8, 2012 Posted May 8, 2012 ben het aan het zoeken waar ik juist mijn auto kan voorstellen en foto's kan posten Je kan op de garage site je auto en foto's toegevoegen. Ook kan je foto's toevoegen hier maar dan moet je de volledige editor gebruiken. (naast de post buton onderin) Succes Quote
BaBaCC Posted May 8, 2012 Posted May 8, 2012 Welkom op het forum en je bent al goed bezig met je Venga lees ik. Goed hoor! Veel plezier en vele veilige kilometers toegewenst. BaBaCC Quote
Recommended Posts