Jump to content

DVD schermen in hoofdsteun

Bjorn

Recommended Posts

Heeft er iemand dvd schermen laten plaatsen in zijn hoofdsteunen? (of andere hoofdsteunen inclusief dvdschermen gekocht)

Zo ja, heb je hier foto's van en welke heb je?

Misschien hebben andere mensen tips?

Ik wil graag in beide hoofdsteunen dvdschermen zetten maar ik weet niet welke goed zijn en welke passen bijvoorbeeld...

nee ik kan je der ook niet mee helpen ik heb expres lose schermpjes die je simpel weer weg kan halen

scheeld weer inbraak vandaar

ik heb een setje zoals deze

thanks, dat is misschien ook een optie ja...

voordeel is ook nog dat je het thuis kan gebruiken

Ik hang de ipad aan de hoodsteun, dan kunnen de kids eenvoudig zelf een film starten (of spelletjes spelen).

Ik vond persoonlijk dvd's verwisselen tijdens lange vakantie ritten een ramp, het is handiger als de kids alleen maar een scherm hoeven aan te raken.

Met een hoodsteun houder van bijvoorbeeld het merk Brodit kan je 'm er in 1 beweging inklikken.

Mocht je ook zo'n steun op je dashboard hebben voor bijvoorbeeld een iphone dan zou je met een verloopklemmetje (zelfs rijdend) in 1 beweging de ipad op je dashboard kunnen klikken. Dan heb je een heeel groot navigatiescherm.

Zal even duur zijn als inbouwschermen en een ipad is nog veel leuker voor thuis.

Ander merk tablet kan natuurlijk ook, het is maar een voorbeeld.

Mijn kids zijn 2 en 4. De oudste kijkt op de ipad en de jongste heeft een groot ouderwets dvd scherm wat met een kabel met de ipad is verbonden. Zo kijkt hij dezelfde film, want zelf starten lukt hem niet ivm de afstand (zit vast in een stoeltje).

Ik heb het miljonairs pack van hoofdsteun.tv

http://www.hoofdsteu...dsteun_tv#extra

Werkt perfect! Voor extra comfort kan ik met de source selector ieder scherm iets anders laten weergeven.

Dus bv. op het hoofdscherm Eredivisie live, scherm hoofdsteun 1 iPod en scherm hoofdsteun 2 dvd.

Foto's zal ik eerdaags posten.

Gr. Martin

Ziet er wel heel mooi uit zeg! Maar daar hangt ook een leuk prijskaartje aan!