Neluzzz Geplaatst 14 Mei, 2012 Geplaatst 14 Mei, 2012 Al maanden hebben gezocht naar een nieuwe auto en afgelopen zaterdag de nieuwe Kia Rio besteld. Wit, 17 inc velgjes eronder. Plus pack en heel blij Me naam is Niels en kom uit Groningen. Getrouwd, 2 kids van 4 en 2. Ik rij nu een opel astra Station en mijn nieuwe witte pareltje wordt over 2 weken geleverd. Afgelopen weekend hier veel gelezen en eigenlijk hebben jullie me over de streep getrokken, haha.. Ik hoop dat ik ook een bijdrage kan leveren. de groeten Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Welkom op dit forum Neluzzzz. Nog twee weken lezen hier en dan kan je genieten van je Rio. Alvast veel plezier toegewenst Quote
Neluzzz Geplaatst 15 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 Mei, 2012 Dank je wel, ik ben nu al een beetje verslaafd aan dit forum. Ik weet wel zeker dat ik een goede keus heb gemaakt. Quote
xtra40 Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Hallo Niels Welkom hier op het forum en van harte met je aankoop Ik denk niet dat je er gouw spijt van krijgt het is een heerlijke wagen We wachten met smart op je foto's Ben benieuwd wat je er nog allemaal aan gaat veranderen Quote
Neluzzz Geplaatst 15 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 Mei, 2012 Goed om te horen. Het eerste wat er aan veranderd gaat worden, maar dat gebeurt voor aflevering, is het geluid. Er zal weinig poespas op komen Ik krijg deze velgen,dus zo zalf hij er ongeveer uit komen te zien. Quote
Jim Brouns Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Gefeliciteerd en veel plezier ermee. Die twee weken gaan wel om Quote
Neluzzz Geplaatst 15 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 Mei, 2012 tik-tak tik-tak... weer een paar minuten voorbij, haha Quote
Jim Brouns Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 tik-tak tik-tak... weer een paar minuten voorbij, haha Bij mij zou de auto ook binnen max twee weken geleverd worden en op donderdag wordt gebeld dat het toch maandag werd en op vrijdag dat het toch dinsdag werd. Er was iets misgegaan met het kenteken. Is wel even vervelend maar ik lees hier ook van mensen die 6 maanden moeten wachten. Heb de auto nu een week, en ben er erg tevreden over. Het enigste wat ik mis t.o.v. mijn vorige BMW is de zelf dimmende binnenspiegel. Maar als dat alles is Quote
Neluzzz Geplaatst 15 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 Mei, 2012 Idd, haha.. Ach, ik heb ook wel geduld, maar ik hoop niet dat het veel later wordt. We gaan op 15 Juni op vakantie, dan zou het fijn zijn als ik minimaal 1 week in mijn nieuwe rio gestuurd heb. Mooi 2CV trouwens, ben helemaal gek van die wagen. Tot zover ik kan terug denken, heeft mijn ma zo 1 gehad, in alle denkbare kleuren. Nu sinds 5 jaar is ze 2CV loos Ik wou graag 1 voor haar kopen, maar ik heb nu al mijn geld in de RIO gestopt, Haha Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.