Jik Geplaatst 18 Mei, 2012 Geplaatst 18 Mei, 2012 Waarschijnlijk volgende week ga ik de nieuwe Sportage rijden. Een 1,7 D Plus-Pack incl. Navigation Pack. Kleur Darkgun. Weet iemand alvast voor mij een handleiding van de navigatie ivm Iphone 4. Wordt deze nl automatisch opgeladen op het moment dat hij gekoppeld is aan de I-pod aansluiting Quote
Jim Brouns Geplaatst 18 Mei, 2012 Geplaatst 18 Mei, 2012 Bij mij in de rio wordt deze dan geladen, veel plezier met de nieuwe auto Quote
joepie123 Geplaatst 6 November, 2012 Geplaatst 6 November, 2012 Waarschijnlijk volgende week ga ik de nieuwe Sportage rijden. Een 1,7 D Plus-Pack incl. Navigation Pack. Kleur Darkgun. Weet iemand alvast voor mij een handleiding van de navigatie ivm Iphone 4. Wordt deze nl automatisch opgeladen op het moment dat hij gekoppeld is aan de I-pod aansluiting . Ja, grtn joep Quote
joepie123 Geplaatst 6 November, 2012 Geplaatst 6 November, 2012 Ja, dit werkt automatisch. Grtn, joep Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.