luc1 Posted May 20, 2012 Posted May 20, 2012 Bij deze verkoop ik mijn Chinese grill. Heb deze aangekocht maar toch beslist om ze niet te plaatsen. Iemand interesse? Grtz luc1 Quote
Guest remcob Posted May 20, 2012 Posted May 20, 2012 Hebben we niet een aparte rubriek Kopen/Verkopen voor dit soort dingen?? Quote
Guest Diet Posted May 23, 2012 Posted May 23, 2012 Bij deze verkoop ik mijn Chinese grill. Heb deze aangekocht maar toch beslist om ze niet te plaatsen. Iemand interesse? Grtz luc1 Beste Luc, Ik was van plan een grill aan te kopen dus misschien kunnen we elkaar helpen Heb je een fotootje toevallig? Groetjes, Dieter Quote
luc1 Posted May 24, 2012 Author Posted May 24, 2012 Sorry,ben er een paar dagen niet geweest.Voor 25 euro mag hij weg.Zit nog een extra rolletje M3 tape bij. Wil je gerust een foto doormailen .Zet je persoonlijke mail in mijn postbus want hier slaag ik er niet in een foto te posten. Zal wel eerst de gelegenheid geven aan de eerste die interesse toonde,eerlijk is eerlijk. Grtz luc1 Quote
Recommended Posts