eldiabloblanco Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Goedendag! Ergens volgende week ga ik mijn Colt uit 2008 inruilen voor een Rio. Ik heb al wat rondgeneusd op dit forum en al heel wat nuttige dingen gelezen. Ik hoop dat mijn Rio niet de euvels krijgt die enkele forumleden hebben ( gehad). We zullen zien. Het word een electric blue (zeldzaam op dit forum heb ik gezien ) 1.4 superpack. misschien in de toekomst nog wat opleuken met chroom o.i.d. Ik kan in ieder geval niet wachten tot ik hem ondrr mijn kont heb! groeten eldiabloblanco Quote
Jolinar Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Welkom Eldiabloblanco. Mooie kleur gekozen! Heel veel veilige kilometers, en op het forum is veel te vinden over "opleuken". Groeten, Jolinar Quote
eldiabloblanco Geplaatst 26 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Mei, 2012 bedankt luitjes! Gaat zeker lukken! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.