artcev Geplaatst 6 Juni, 2012 Geplaatst 6 Juni, 2012 Ik ben er achter gekomen dat ik op mijn nieuw gespoten deur een plek heb zitte die zo groot is als een voetbal , Je ziet het alleen als de zon er vol opstaat , ik denk zelf als ik hem handmatig helemaal polijst dat ik het er weer uit krijg maar Wie heeft meer tips om dit te verhelpen , kwa producten Quote
jutter Geplaatst 6 Juni, 2012 Geplaatst 6 Juni, 2012 Oei, waarom moest hij gespoten worden? (sorry, jouw vraag kan ik niet beantwoorden) Quote
Alex VB Geplaatst 6 Juni, 2012 Geplaatst 6 Juni, 2012 Voordat je begint met polijsten ff je wagen goed wassen met bijv. Meguiar's NXT 2.0 shampoo volgens het 2 emmer principe. Daarna is de plek misschien al weg. Wie weet.. Daarna zo ik de plek "Clayen" met een Daarna zou ik de volgende stap gebruiken. How-To-stap 3 De producten worden daar vermeld.. En als dat niet lukt is het helaas en opnieuw spuiten. Quote
artcev Geplaatst 6 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 6 Juni, 2012 Oei, waarom moest hij gespoten worden? (sorry, jouw vraag kan ik niet beantwoorden) Als je de auto terug krijgt van dealer met deuk en je weet zeker dat hij er niet in zat toen we hem brachten . Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.