Venga OK Posted June 6, 2012 Posted June 6, 2012 Sinds enige tijd begint de CC kuren te vertonen. Het instellen van de CC via het naar beneden drukken van de "duimflipper" gaat moeilijk. Soms is het nodig om de flipper 4 a 5x naar beneden te drukken voordat de CC aan blijft. Wat wel een beetje vreemd is, is dat elke keer als ik de flipper naar beneden druk, het "set" lampje wel gaat branden, maar gaat ook meteen weer uit. Ook als ik de flipper naar beneden blijf drukken. Denk dat de contacten in de duimflipper de geest aan het geven zijn. Meer mensen dit (al) aan de hand gehad? Hoor het graag, Peter Quote
Guest Warmentuuter Posted June 7, 2012 Posted June 7, 2012 Hee Peter, Geen problemen met de Cruise Control. Maar lullig dat jij dit weer hebt. Heb je al wat contactspray geprobeerd? Daar heb ik wel eens succes mee gehad met een schakelaartje. En anders terug naar de dealer je hebt nog volop garantie. groet, Johan Quote
Venga OK Posted June 9, 2012 Author Posted June 9, 2012 Bedankt WT en Smart. Het zal wel weer uitdraaien op een "maak dit en mol iets anders" garagebezoekje bij de dealert.... Groet, Peter Quote
Recommended Posts