Jump to content
Onderdelenshop24.com
  • entry
    1
  • comments
    3
  • views
    9,691

3 Comments


Recommended Comments

  • Administrators
Jheroen

Posted

dit soort vragen kan je beter in het forum stellen dan in een blog plaatsen :huh:

kinee

Posted

Kia sportage 2.0 Exclusive diesel automaat eind november 2010 besteld.
Tot op heden nog geen bevestiging wanneer deze geleverd gaat worden.
Kia Nederland is hier ook niet blij mee.... nee, en ik dan? 7 ZEVEN maanden wachten en dan nog niet eens weten wanneer er eventueel levering gaat plaats vinden. Lever datum al 3 keer op opgeschoven.
Dit wordt mijn derde KIA maar misschien ook wel de laatste. Gegroet
GeertJan

Posted

Sportage 1.6 GDI X-ecutive Plus Pack besteld 16-04-2011 en wordt 01-06-2011 afgeleverd!

GeertTan
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...