Beste sorento rijders,
Sinds twee weken ben ik in het bezit van een sorento 2,5 liter diesel automaat. Zelf ben ik eigenaar van een bedrijf wat alles doet op het gebied van hijs- en heftechniek (www.frasco.nl). Omdat lieren ook onder hijs- en heftechniek valt en wij veel klanten aan onze balie krijgen die een lier op de auto willen hebben wij nu alweer 2 jaar het dealerschap van superwinch lieren. Ondanks toen ik de auto kreeg was het verzoek van mij aan mijn garage dat hier ook een lier op kon, de garage deelde mij mee dat dat eventueel wel kon maar dat dit niet in het acc pakket bij de sorento zat raar eigenlijk. Het volgende is nu het geval wij zijn bezig met kia nederland om te kijken dat we een extra bumber kunnen krijgen van de sorento van deze bumber zullen wij een nieuwe mal gaan maken en een constructie maken die aan het chassis van de auto vast kan waar een lier op kan zodra dit klaar zullen wij deze aanbieden aan kia nederland met als optie dat zij deze nieuwebumber opnemen in hun acc pakket zodat als iemand een lier wil deze heel eenvoudig gemonteerd kan worden bij ons. Graag zou ik willen weten hoeveel mensen er interesse in hebben om een lier op hun auto te plaatsen.
Groeten Albert Wester
Frasco hijs- en heftechniek