Jump to content

Ricardo12

Leden
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutraal

About Ricardo12

  • Rank
    Newbie
  1. was gwn fijn geweest in dit specifiek geval omdat het een groot probleem is wat de dealer niet weet wat het is en dat ik de auto zwz 2 weken minimaal of 3 kwijt ben door drukte bij de dealers dat ik een vervoer had kunne krijge of desnoods een 2de handse auto want ik heb nu geen zicht op hoelang het zou kunne duren en dat baart zorgen en simpelweg rij ik gwn rustig met de auto en opeens valt hij 3 x uit en ist gedaan 3000 km pas gereden
  2. ik snap niet waar meneer smart zijn reactie baseerd dat ik vervangend vervoer via garage moet regele niemand wilt mij hier helpe hierby ze vinden het alleen maar vervelend maar daar blijft het bij ik heb echt spijt van deze aankoop ben nog maar een student komende 3 jaar
  3. heb net kia nederland gebeld antwoord was als volgt : meneer we kunne u niet helpen u kunt er nix aan doen dat u auto kapot is maaar de dealer moet u vervanged vervoer geven als die dat niet wilt dan is dat antwoord leidend we kunne nix voor u doen en u geen vervangend vervoer geven probeer andere dealers te bereiken of die u kunnen helpen ik ben mijn auto dus deze week kwijt 1 volgende week want ze wete niet wat er aan de hand is en daarna mis onderdelen bestelle of geen iddee word week 3 en heb ook geen vervoer meer... ik heb echt spijt van dat ik kia heb gekocht ben maar nog een student en nu heb ik niks meer net de importeur gebeld : antwoord : meneer we kunne niks voor u doen ik kan maar 1 ding voor u doen ik kan de technische dienst contact laten opnemen met kia kerketuinen weg en het proces proberen te versnellen miss dat hun het probleem wel kennen wat bij de kia dealer niet bekend is verder kunnen we niks voor u doen en heeft u geen recht op vervangend vervoer.
  4. sory wat bedoeld u auw dat kia nl mij gaat teleurstellen ? snap niet zo goed auw - gurk
  5. oke bedankt heb het gepost in dit forum en in kennismaking / voorstellen dacht ik ook
  6. hoelang mag het duren ? ik ben me auto al 1 a 2 weken kwijt nu al 1 week raymond ze versnelling was al in 3 dage gefixed bij mij is na 2 dagen niet eens een diagnose van wat het probleem is vakantie op niet , dan zou ik graag op 1 of ander manier een kia dealer wille benadere die er wel tijd voor hebt maar ook die wimpele mij af zoals in rotterdam
  7. morge post ik verder als dat lukt wil dit wel graag goed afhandelen en dat we hier van kunne leren
  8. die meneer vandaar was heel vriendelijk hy zei als er iets is help ik je heel graag de dealer die ik belde in rotterdam zei tegen mij neem contact op waar je hem heb gekocht want de dealer in rotterdam geeft al1 een auto mee als je hem bij de dealer in rdam heb gekocht beetje krom allemaal...
  9. na de reacties hier snap ik jammer genoeg niet waarom rick van kerketuineweg kia myn geen vervangend vervoer wilt geve terwijl er ik recht op zou hebbe tijdens de reparatie periode dat vind ik een trieste zaak mocht ik daar zeker recht op hebben
  10. wou wete hoe het zat met vervang vervoer en waarom kerketuinen kia dealer mij niet wilt helpe daarmee en of ik daar recht op had of niet
  11. is dit overigens het nr van kia nl ? Contact met Kia Voor het beantwoorden van overige vragen staan de medewerkers van onze Customer Service voor u klaar. Via het contactformulier kunt u uw vraag stellen aan de medewerkers van de Customer Service van Kia Motors Nederland B.V. Wij streven ernaar uw vraag binnen 3 werkdagen te beantwoorden. Tevens is de afdeling Customer Service van Kia Motors Nederland B.V. telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 16:00 via 0888 - 542 542 (0888 - KIAKIA)
  12. spijtig ik vraag om advies en word an gevallen snap dat ook niet echt mar goed
  13. ik post morgen wat kia nl zegt ik weet niet wat ik u verkerd heb gezegd ik vraag al1 om advies aangezien de dealers mijn niet wille helpen
×
×
  • Create New...