Ga naar inhoud

Retuow75

Leden
  • Aantal Items

    10
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Over Retuow75

  • Verjaardag 21 Februari

Algemeen

  • Werk
    Systeembeheerder
  • Auto
    Picanto LX

Retuow75's Prestaties

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recente Badges

10

Reputatie

  1. ik was voor 75 euro incl verzendkosten klaar. daarnaast nog 20 euro voor onriginele kabeldoorvoeren van b-stijl naar achterdeur. Heb voor een setje van SPY gekozen en een extra stelmotor om de achterklep ook direct te laten sluiten
  2. Heb toch bij de dealer originele kabeldoorvoeren besteld, waren net 10 euro per stuk. Ondertussen alles aangesloten en het werkt naar behoren.' Het beroemde veertje achter de zwengel heb ik kunnen verwijderen door de zwengel iets te laten wijken mbv een schroevendraaier en vervolgens een dun ijzerdraadje om een vd pootjes van het veertje en deze vervolgens naar beneden te trekken.
  3. Ik heb een setje van SPY besteld met knipperlicht aansturing en kofferbak uitbreiding. Hoe bedoel je eigenlijk draden trekken naar elke servo? Vanuit de achterklep naar elke servo? Dat lijkt me toch dat de CV unit dit regelt? in de beschrijving staat toch dat de CV unit de aansturing regelt voor een kofferbak uitrbeiding . Het trekken van de kabels zal hoe dan ook een behoorlijke klus worden inderdaad. Op het forum heb ik gelezen dat de zwengels van de ramen mbv een grote platte schroevendraaier verwijderd kunnen worden. Nu zit tussen de zwengel en de deur een extra ring. Zit het veertje tussen ring en zwengel of tussen ring en deur?
  4. Ik heb inderdaad een complete set nodig. Het prijsverschil is nogal groot. Van Spy heb je al een setje incl knipperlicht aansturing en AB voor 69 euro en bij conrad kost een setje met AB 109 euro. Wat ik mij dan afvraag, zit daar zo'n kwaliteitsverschil in, of maakt dat allemaal niets uit. Hoe zit het met de beveiliging van de verstuurde codes van de AB? Ik wil ook de kofferbak aansturen. Is een kleine motor met kabel beter, of is het juist beter om een stelmotor met zo'n pen te nemen en is daar voldoende ruimte voor in het kofferdeksel?
  5. Bedankt Floyd, Bedankt voor je reactie. Kun je wellicht nog setjes aanbevelen of zijn er niet veel verschillen?
  6. Inderdaad het bouwjaar, helaas belasting moet ook op oldtimers betaald worden in dit geval Dank u, dat met die kilometers en posten gaat vast goedkomen
  7. Hoi allemaal, Ik wil graag CV inbouwen in mijn LX uit 2004, maar kwam erachter dat er geen kabeldoorvoeren in de B-stijl zitten naar achterdeuren. Zijn er universele doorvoeren (ik zou niet weten hoe die dingen officieel heten) of moet ik me dan toch bij de dealer melden en ze daar bestellen? Ik heb op internet al een heleboel CV setjes gezien, zijn er nog zaken waar ik in de aanschaf rekening mee moet houden? De achterklep wil ik ook direct vergrendelen. Hopelijk kunnen jullie me verder helpen?
  8. Hallo Smart, Prima ik zal mijn vraag in dat draadje stellen, om versnippering te voorkomen. Moet deze gesloten worden?
  9. Hallo Allemaal, Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een Picanto LX uit 2004. De auto is als winnaar uit de bus gekomen, op zoek naar een vervanger voor onze swift uit 95. Hij gaat net als de brandweer en is net zo rood groet Wouter
  10. Hallo Allemaal, Ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een Picanto LX uit 2004. Helaas heeft deze geen CV. Nu zijn er voldoende setjes te koop op het internet. Nu is mij vandaag opgevallen dat er van de b-stijl naar de achterdeur geen kabeldoorvoeren lopen (heten die rubberdingen eigenlijk wel zo?). Vervelend aangezien er toch draden de achterdeur inmoeten voor de CV en extra boxen. Nu is mijn belangrijkste vraag dus. Waar zou ik deze kunnen krijgen? Zijn hier universele dingen voor of is het toch aan te bevelen om hier bijv via dealer originele doorvoeren voor te bestellen? Is het erg lastig om kabel tbv cv vanuit de achterklep naar voren te krijgen? Hopelijk kunnen jullie me van nuttige info voorzien.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...