Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

ElectricKia

Leden
  • Aantal Items

    61
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    2

ElectricKia heeft de dag voor het laatst gewonnen op 26 April 2024

ElectricKia had de meeste 'vind ik leuk' inhoud!

Algemeen

  • Auto
    Kia Niro EV

Recente Bezoekers van dit Profiel

De recente bezoekers blok is uitgeschakeld en zal niet getoond worden aan andere gebruikers.

ElectricKia's Prestaties

  1. Stuur een bericht via: https://cloud.eu.connect.kia.com/DesktopWebform_KiaConnectInApp?c=nl (ik heb gekozen voor Netwerk probleem) Deze mensen kunnen je daarmee verder helpen. Althans, die hebben ook ons probleem opgelost en het lag uiteindelijk aan Vodafone, netwerk waar Kia gebruik van maakt.
  2. Nu lees ik dat alle nieuwe auto's vanaf 7 juli 2024 deze veiligheidssysteem krijgt. Maar men heeft het ook over dat ISA verplicht is op alle auto's sinds 6 juli 2022. Ik heb nu net 3 maanden een nieuwe Kia Niro EV en ik vroeg me af, komt er dan een software update voor onze nieuwe auto of krijgen we deze niet omdat het echt pas op bestaande modellen vanaf 7 juli 2024 is? Misschien iemand die hier iets van weet? Ik krijg nu geen piepje of zo, of het moet niet goed staan?
  3. Bij ons ging het om de Niro EV, waarschijnlijk heb jij dan toch een ander probleem. Het probleem van de app en de communicatie hiervan, met de Niro EV, is verholpen door Kia Connect en weer prima te gebruiken. Als je klachten hebt met je auto, neem dan contact op met Kia Connect.
  4. Neem contact op met Kia Connect: https://connect.kia.com/nl/customer-support/contact-form/ Ze helpen je graag verder. Je zou eens kunnen uitloggen in de app en de app daarna verwijderen en dan opnieuw installeren en inloggen.
  5. Bij deze wil ik Kia Connect bedanken voor de snelle hulp. Uiteraard wil ik ook iedereen bedanken die hier tijd heeft gemaakt om z'n ervaring te delen zodat Kia Connect snel door had dat er iets aan de hand was. Door deze samenwerking is het mooi opgelost en hopen dat het niet meer terug komt. Vodafone, bedankt voor het corrigeren van jullie systeem.
  6. Bij deze wil ik Kia Connect bedanken voor de snelle hulp. Uiteraard wil ik ook iedereen bedanken die hier tijd heeft gemaakt om z'n ervaring te delen zodat Kia Connect snel door had dat er iets aan de hand was. Door deze samenwerking is het mooi opgelost en hopen dat het niet meer terug komt. Vodafone, bedankt voor het corrigeren van jullie systeem.
  7. Ik denk dat er schot in zit, bij mij werkt het nu weer. Uiteraard ben ik zeer voorzichtig blij, maar ik kan jullie melden dat Kia Connect mij heeft bericht met het volgende: Ik wil je hierbij melden dat de problemen met Vodafone verholpen zijn. Ik verwacht dat er weer probleemloos van Connect gebruik gemaakt kan worden. Mocht dit contact nog niet automatisch gebeuren, kan een reset in de auto hieraan bijdragen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
  8. Ik denk dat er schot in zit, bij mij werkt het nu weer. Uiteraard ben ik zeer voorzichtig blij, maar ik kan jullie melden dat Kia Connect mij heeft bericht met het volgende: Ik wil je hierbij melden dat de problemen met Vodafone verholpen zijn. Ik verwacht dat er weer probleemloos van Connect gebruik gemaakt kan worden. Mocht dit contact nog niet automatisch gebeuren, kan een reset in de auto hieraan bijdragen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
  9. Uh ja, ze hebben inmiddels in hun Q&A een nieuw standaard bericht geplaatst. De klantenservice krijgt nu opdracht om met dit antwoord terug te koppelen (tenminste, dat denk ik). Ik heb zojuist ook maar weer een nieuwe mail toegezonden en nu toch aangegeven dat ik er na 1,5 week minder blij van begin te worden.
  10. Ik moet eerlijk zijn, begin er nu wel een beetje genoeg van te krijgen. Vanmorgen om 8 uur lukte het me om 1x een status aanvraag te doen en daarna is het weer huilen met de pet. Geen status aanvraag en ook niet deuren sluiten of openen. Ik ga maar weer eens met Kia Connect contact opnemen want ze blijven mij ook wel erg stil op het moment. Het zal ook wel dat het misschien aan Vodafone ligt maar dan kan je daar toch ook wel druk achter zetten.
  11. Het lijkt er wel op dat dan de één er even gebruik van kan maken en dan de ander. Misschien eens denken, als advies aan Kia Connect, aan een andere telecom provider?!
  12. Vanmorgen werkte het bij mij ook even, nu weer niet meer. Krijg het niet meer aan de praat en communicatie is niet mogelijk. Het lijkt wel of Vodafone de sms berichten in de avond drukt?! Ik vraag me ook af wat er nu aan de hand is want Kia Connect reageert ook niet meer . Bij mij werkt het nu weer niet meer. Nu om 20:18 uur krijg ik weer geen contact, vanmorgen rond 10 uur wel en dat was mijn laatste contact.
  13. Je hebt helemaal gelijk, maar toch bedankt voor het delen van de link.
  14. heb je ook een link naar tweakers @Kassie?
  15. Lees net hier: Dat Dave een ouder model heeft en dat het daar ook niet werkt. Zomaar opeens, dan zou je zeggen dat het niet aan de auto ligt
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...