Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bierboer

Leden
  • Aantal Items

    10
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Recente Bezoekers van dit Profiel

De recente bezoekers blok is uitgeschakeld en zal niet getoond worden aan andere gebruikers.

bierboer's Prestaties

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recente Badges

10

Reputatie

  1. hallo ik heb ze zelf geplaats zitten met schroeven vast 20 minuten en klaar is kees
  2. bierboer

    accu lader

    hallo ik heb zaterdag 18-01-2014 een accu lader gekocht bij de action 20 euro . en zaterdag tot zondag middag de accu opgeladen . en wat denk je start stop systeem werkt weer . dus ik denk dat de accu niet volledig geladen word onder het rijden. probeer zelf ook maar eens , groetjes Johan
  3. zit er in het stopkotakt bij de trekhaak een aansluiting voor een achteruitverlichting fietsdrager. ik krijg alles aan het branden van de fietsendrager behalve de achteruitverlichting. kan ook nergens als ik de achteruitverlichting aan doe stroom vinden. zet de auto op kontakt doe dan de versnelling in zijn achteruit de verlichting ga branden maar niet op de fietsendrager.
  4. bierboer

    telefoon

    als ik in de auto stap en de auto start dan krijg ik via de radio al mijn ringtones te horen die op mijn nokia 3100 staan ik heb de radio gewoon op een fm zender maar als ik de auto opnieuw start dan krijg ik weer de ringtones te horen als ik dan op de fm knop druk krijg ik weer de fm zender wat doe ik fout, of hoe moet of kan ik dit veranderen dat ik gelijk de radio krijg
  5. bierboer

    accu

    hallo ik heb een vraag over de accu, kan ik deze gewoon opladen met een gewone lader of moet ik hier een speciale lader voor hebben, en moeten er klemmen los. en ik wil graag weten of ik een lader op zonnen-energie niet achter op de hoedenplank kan vast maken en dan in de sigaretten stekker zo dat deze altijd automatisch oplaad.
  6. bierboer

    Byebye Kia Venga

    hallo ik wil alleen maar even toevoegen dat ik een verkeerde auto heb gekocht want aan mijn kia venga kan ik niks vinden wat niet werkt groetjes
  7. bierboer

    Byebye Kia Venga

  8. bierboer

    spatlap

    vanmorgen spatlappen opgehaald bij de dealer onder gebouwd maar dat staat mooi . het onderbouwen fluitje van een cent . de zelfde schroeven konden er in niks aanpassen das heel makkelijk. aanrader voor iedereen
  9. bierboer

    lm velgen

    hallo mijn vraag is kunnen de lm velgen van de kia soul ook onder de venga er staat lm velgen 6.5 j x 16 inch steek 5*114.3 pas dat of niet
  10. hallo ik ben gebruiker bierboer ik heb nu een week een kia venga tweedehands gekocht tot nu toe zeer tevreden en hoop hier regelmatig nog wat te leren over de venga
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...