Deze maand was mijn KIA Niro PHEV aan een kleine beurt toe. In de KIA app stond een bedrag van 250 euro. Nadat ik hem had weggebracht en hem na 4 uur kon ophalen, waren er geen bijzondere zaken nodig ter reparatie. Ik schrok van de prijs die ik moest betalen. In tegenstelling tot de app-prijs moest ik 632 euro betalen. Hiervan was 437 euro aan monteurskosten. Weet iemand hoe dit kan ?