Hallo Allemaal,
Als nieuwe Picanto rijder wil ik me eerst even voorstellen:
Mijn naam is Toine vd Laak, te Tilburg, leeftijd 51 jaar, gehuwd.
Wij hebben vrijdag 3 juni 2011 onze nieuwe Kia Picanto in de garage opgehaald.
Onze Kia Picanto:
* Picanto 1.2 motor * Kleur: Bright Silver
* Comfort-Pack
* Style-Pack
* Exterior-Pack
* Midden-Arm steun met opbergvak
Gebruiken deze auto hoofdzakelijk als stadswagen, maar hebben gekozen voor wat meer luxe want we moeten toch 7 jaar rijden met dit stoer en eigentijdse looks.
Natuurlijk zijn er altijd wat op of aanmerkingen, die ik op dit forum ook met mede picanto-rijders kan delen.
Dus tot de volgende topic.
Groetjes van Toine