Hoi allen,
Volgende week krijg ik mijn nieuwe Kia Rio Superpack.
De standaard verlichting vindt ik te geel, zeker als je de witte leds ziet.
Zijn er mensen waarbij de halogeen verlichting vervangen is door bv Osran cool blue, Philips blue vision of Gp Thunder lampen