Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Rio 41

Leden
  • Aantal Items

    111
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Rio 41

  1. Hoi, ik neem aan dat dit onder garantie valt bij normaal gebruik en onderhoud van de velgen, Rio 41
  2. Rio 41

    Wielboutsloten

    Hoi Kris88, Ik heb er 55 euro voor betaald. Rio 41
  3. Hoi Christian-h, Mijn velgen liggen er 3 maanden onder ( pas na de winter) en zijn nog gaaf. Ik was mjin velgen elke week met water en een washandschoen en Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash daarna goed afspoelen en droogmaken met MF doek. Vervolgens Poorboys World - Wheel Sealant met een Monello - Edgeless Soft Foam Hand Applicator aan brengen en uitvrijven met een MF doek. Velgen voelen zeer glad aan en vuil kan zich niet hechten aan de lak van de velg Heb jij met je velgen in de winter gereden lijkt dat het ingevreten is door de pekel Rio 41
  4. Rio 41

    Wielboutsloten

    Hoi RioRio, Ik heb bij de KIA dealer een setje slotbouten voor de Phantom 17 inch velgen gekocht. Het zijn slotbouten van het merk RAD m12x1,5 60 graden 28 mm SW 21. Bij deze hoef je geen nieuwe dopsleutel te kopen omdat deze 21 mm zijn net zoals de standaard bouten. er is op dit forum al een topic hierover onder rio zoeken naar slotbouten Rio 41
  5. Hoi allen, Was een leuke dag vandaag met dank ook voor de organisatie. Vooral de aanpassingen ( instaplijsten, chromenstrips, verlichting, enz ) goed kunnen bekijken ipv van de foto's op dit forum, Ook drie kleuren gezien ( blauw, rood en grafiet grijs) wat heel mooi is voor de Rio Weet nu in ieder geval welke instaplijsten ik ga bestellen. Rio 41
  6. Rio 41

    carclean.nl

    Hoi, doen Ik bestel alles bij carclean Ik ga zelf op 7-7 naar de Summer Detail Day 2012 bij carclean ( opendag) je kan je nog aanmelden Rio 41
  7. Hoi Ikkeonline, Ik denk dat het aan de usb-stick ligt. Heb zelf deze ADATA Classic - USB-stick - 8GB - USB 2.0 bij computerland gehaald ( 7,50 euro) en werkt al 5 maanden correct in de Rio Rio 41
  8. Hoi Sicco83, water met schoonmaakazijn en microvezeldoekje Al jaren maak ik het dashbord schoon met lauw water en schoonmaakazijn. Trouwens het hele interieur. Bij mijn Rio is het nog steeds zoals uit de fabriek. Geen geglim van spray enz. nog steeds mooi mat van kleur Rio 41
  9. hoi Rderio, Wil je ook een foto plaatsen bij schemer zodat we kunnen vergelijken Rio 41
  10. Hoi Jutter, Ik gebruik al jaren Mequairs paintcleaner en sindskort heb ik Poorboys Profesional polish. Werkt perfect en daarna een nieuw laagje Natty's Voorkant blijft er gewoon nieuw uitzien Rio 41
  11. Hoi Presiozo, Dit geluid komt van de hoedenplank. Ik had dit ook Je kunt het testen door de hoedenplank los te halen van de klep. (touwtjes) De hoedenplank heeft aan de zijkant in het midden een rubber gedeelte aan de onderkant. De hoedenplank rust dmv de rubbers op de plactic zijkant van de kofferbak. Hierdoor krijg je een soort kantelpunt in het midden van de hoedenplank Als je een beetje op de hoedenplank slaat zie je dat geluid komt van de 2 ronde uiteinde van de hoedenplank . Dit komt door de speling tussen uiteide hoedenplank en waar je dit inklikt ( misschien maar 1mm) Deze resonatie had ik bij bepaalde wegen. Ik heb om de 2 ronde uiteinde een stukje zwarte ductape gedaan . Hierdoor is het geluid bij mijn Rio al al 3 weken weg. Rio 41
  12. Hoi Remco, Bij mij werkt "mijn kia.nl" correct Rio 41
  13. hoi, Misschien hebben de bedrijven carclean en v reeuwijk ( cleanen auto, verlichting Rio ) interesse Rio 41
  14. Hoi allen, Mijn Rio was afgeleverd met 15 inch en vedesteijn snowtrack. Ruim 5000 km mee gereden De Rio reed comfortabel mede door het zachte rubber. Nu met de phantoms 17 inch rijdt de Rio veel beter. De auto ligt veel strakker op de weg en bochten nemen gaat veel beter. Ik vindt mijn Rio nu minder geluid maken. Dit komt volgens mij dat de winterbanden een soort v groef hebben en de 17 inch hebben de groef in de lengte richting Ik had tussen 80 en 100 altijd een zoemend geluid. En of ik nu 100 of 130/140 rijd je merkt het verschil wel veel strakker op de weg De bandenspanning heb ik volgens het boekje op 2.1 staan voor alle wielen Rio 41
  15. hoi Rio mike, ik heb de velgen er van de week onder gelegd (phantoms) aan de binnenkant van de velg stonden volgens mij 3 getallen 100 volgens mij steek 54.1 naaf 42 et waarde ik weet het niet zeker meer ik zal anders even onder de auto moeten kijken Rio 41
  16. Rio 41

    Verbruik Rio 2011

    Hoi allen, vandaag weer naar Capelle aan de IJssel gereden. Nu met de Phantoms wielen en zomerbanden. Verbruik was 5.2 op 100 km. Cruisecontrol op 100 ingesteld. Ik ben tevreden over het gebruik van de Rio. Vorige week 4.9 met winterbanden en nu met de phantoms 5.2 Ik ga het nu ook niet meer bijhouden gewoon lekker rijden en van de auto genieten Rio 41
  17. Rio 41

    Fotolijstje Rio 2011

    Hoi Pipke, je kan het ook zonder boren. Ik heb zelf ook een tom tom one. Van Brodit een passieve houder gekocht. Deze met 2-zijdeige tape op het lijstje geplakt. Als ik de tom tom gebruik het lijstje uitklappen en klaar. Als de brodithouder er ooit af moet kun je het gewwon verwijderen zonder ergens gaten te hebben. Rio 41
  18. Rio 41

    Verbruik Rio 2011

    Hoi, Vandaag weer naar Capelle a/d IJssel geweest. En voor het eerst onder de 5.0 gekomen met de Rio De computer gaf 4.9 aan Wel 100 km/u met cruiscontrol en airco ging niet aan ( 12 graden half bewolkt). Verder zitten de winterbanden er nog onder. Ik heb deze rit nu al 8 keer gereden met de Rio en het verbruik is na 5600 km behoorlijk gezakt Deze week komen de Phantoms met zomerbanden eronder en ben ik benieuwd wat dan het verbruik is Rio 41
  19. Auto: KIA Rio (2011) Eigenaar: Rio 41 Toegevoegd Op: 2 maart 2012 - 20:53 Korte Omschrijving: Kia Rio 1.25 CVVT Superpack Wit Bekijk Voertuig
  20. Hoi Blackviper, Gewoon ergens een dijk oprijden( rivier). Heb ik ook gedaan meestal 10 % of meer percentage. Kan je ongestoord testen. De eerste keer moest ik wel de rem een paar keer hard indrukken Daarna werkt het correct Rio 41
  21. Hoi, Bij mijn Rio werkt het goed de rem blijft 2 sec bekrachtigd Rio 41
  22. Hoi, Remco me, Ik ben met poetsartikelen aan het overstappen van Mequairs naar Poorboys. Nu wilde ik Poorboys Natty's red aanschaffen, echter zag ik een reactie van jou op een ander forum over deze wax (gele gloed op witte Rio) Kan ik nu niet beter de gewone Natty's aanschaffen voor de witte Rio. rio 41
  23. Hoi allen, Ik had nog een foto met tevens het grootlicht aan (orgineelPhilips) Zoals je ziet is het eerste gedeelte wit Gp thunder 7500k (natuurlijk) en het groot licht geel. Het geel valt meer op door de gele gloed. ik denk dat bij dimlicht de lichtopbrengst niet veel verschilt met de Gp Thunder Rio 41
  24. Hoi, Ik heb mijn auto op een vrijdag gekregen en een dag later de orginele al vervangen. Misschien maar een uurtje met de orginelen gereden. Ik wissel niet terug naar de orginelen ben tevreden. Ik denk dat de gele bundel meer opvalt op het wegdek, de witte verlichting is natuurlijker en schiijnt verder weg Misschien kan iemand met de orginelen lampen even een foto maken vanuit zijn Rio
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...