Een tank benzine van mijn 1.2 leegrijden in de plaats waar ik woon leidt tot 1:13. De snelweg op en 100 rijden, af en toe even 120 om in te halen, leidt tot 1:18. Gemiddeld vanaf de datum van aanschaf, half september 2011, zit ik op 1:14,6. Ik had absoluut op een zuiniger verbruik gerekend.