Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

leonhi

Leden
  • Aantal Items

    48
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    2

Alles dat geplaatst werd door leonhi

  1. leonhi

    Dashcam Advies?

    Beste Towerom, Bedankt voor je reactie, helaas heb ik niet zoon mooi navigatie scherm ingebouwd. Ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar een systeem zoals Lourens aangeeft. Toch bedankt voor het mee denken. Gr. Leonhi
  2. leonhi

    Dashcam Advies?

    Hallo Lourens, Bedankt voor je reactie. Budget €100-€200 (liefst zo goedkoop mogelijk) Full HD is geen pre GPS is geen pre Camera gevoed door accu van auto Zo klein mogelijk
  3. leonhi

    Dashcam Advies?

    Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een dashcam voor mijn Rio, graag hoor ik jullie ervaringen en aanbevelingen. Alvast bedankt! Mvg, Leonhi
  4. Hallo Remko, Ik had ook het airco probleem, 6 weken geleden vervangen, maar ga het in de gaten houden. Mvg, Leon
  5. Kia rio 17 phantom velgen, volgens de garage ook gecupt maken ook veel herrie.
  6. Het was weer een leuke met z'n alle bij elkaar. Wee leuke projecten gezien. Uiteraard volgend jaar ben ik ook weer aanwezig
  7. Jammer genoeg is de rio 1 juni verhinderd ( is nog in Berlijn). Maar ik ben niet voor 1 gat te vangen dus we komen met de Carens.
  8. Daar geloof ik nou helemaal niks van dat je het pas zag toen je weg reed
  9. Je hebt helemaal gelijk Maar ik was zo onder de indruk van de mooie rio's dat ik de Soul, Venga, Sportage, Picanto, Pro cee'd helemaal vergeten ben. Mijn oprechte excuses Gr. Leonhi
  10. Geslaagde dag, ondanks een korte regenbui vanochtend. Gelukkig kwam de zon snel door. Veel mooie mede Rio's gezien. Al met al een geslaagde dag. Bedankt pimpmasters. Gr. Leonhi
  11. De motor draaid al warm, terwijl ik nog even zit te genieten van een heerlijke kop koffie. Mijn Rio is er helemaal klaar voor nou hopen dat ie wit blijft onderweg. Tot straks!!
  12. Hallo Rresiozo, Net in me pauze even naar me auto gelopen en wat foto's gemaakt : stap 1 druk op phone stap 2 ga naar instellingen helemaal rechts via de rechter draaiknop en druk midden op de knop als u op instellingen staan. stap 3 draai daarna aan de rechter knop naar links tot dat uw Autom.Downloaden tegen komt ( als het goed is staat die bij uw op on) zet deze op of door weer midden op de rechtendraaiknop te drukken. Mvg. Leonhi
  13. Hallo presiozo, Ik had er in het begin ook last van in het menu van de radio zit een functie die je kunt uitschakelen zodat hij niet telkens uw adresboek hoeft te laden, ben nu niet bij mijn auto maar zodra ik erin zit ga ik voor uw kijken hoe die heet. Mvg. Leonhi
  14. @pimpmaster, Staat genoteerd de 18de Gr. Leonhi
  15. Hallo, Dit zal mijn eerste Kia Rio dag zijn. Hierbij meld ik mij ook aan tot de 28ste gr. Leonhi
  16. leonhi

    Even vragen....

    sorry maar ik koop een nieuwe auto bij de dacia van de buurman is het niet en mijn kia heeft het wel ( appart?)
  17. leonhi

    Even vragen....

    Ik heb het probleem dat je de remmen hoort vooral als ik s'ochtens weg rij uit de straat even moet remmen dan maken ze een enorm schrapent geluid, verder heb ik last van als het vriest en ik s'ochtens bij mijn auto kom is ook de binnenkant van het raam met ijs. Iemand tips?
  18. in z'n 1 3500 / 4000 toeren jonge
  19. Kia Rio in Oostenrijk in de sneeuw met sneeuwkettingen completer kan niet.
  20. lekker nummer dit :
  21. leonhi

    Kia Rio Design editie

    @wilcot Nee @principia rijdt al in een Kia Rio design met vsm
  22. Ja echt een goede vergelijking kan je het niet noemen clio esp aan en rio esp uit. Ik heb zelf eerst ook zitten twijfelen tussen de clio en de rio maar ik vond het maar een rijdende balle bak die clio. Ben blij dat ik daar niet voor gekozen heb.
  23. leonhi

    Kia Rio Design editie

    Wat heb ik toch een aardige vrienden nadat er een deuk in me auto zat bij de Ikea dachten ze bij het winkelcentrum laten we er maar pionnen om heen zetten zodat er niks meer tegen aan kan komen.
  24. leonhi

    Kia Rio Design editie

    Bedankt voor alle reacties, @schmit dat ga ik zeker even proberen.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...