madmanlive Posted August 21, 2004 Posted August 21, 2004 Sinds 2,5 maand zijn wij de trotse bezitters van een gloednieuwe KIA CARENS. Alleen was de trots gauw gezakt. Probleem; op het dashboard blijft het genoemde controle lampje branden. De auto staat nu voor de 4-keer bij de garage. Iedere keer denkt men de fout te hebben verholpen (nieuwe sondes, nieuwe katalysator, andere boordcomputer), helaas. Na enkele keren starten blijft het lampje weer branden. Volgens de dealers kan het geen kwaad, maar als je informeert of je (als je door blijft rijden) de schade bij hun kan verhalen vervallen ze in stilzwijgen. Voor ons is dit alles een grote teleurstelling. Wij dachten een goede prijs-kwaliteits verhouding met deze auto te hebben aangeschaft, maar wij gaan steeds meer twijfelen of wij geen miskoop hebben gedaan. Wij willen graag weten of er meer mensen zijn die een dergelijk probleem hebben ervaren. Zo ja, hoe en wat is er aan gedaan. Quote
Sjirk Posted November 28, 2005 Posted November 28, 2005 Hoi Misschien heb je er niets aan maar ik zou in jullie geval eens gaan overwegen om een seccond opinion te laten verichten door een andere dealer of de hulp inschakelen van de importeur. Deze moeten zowie so een oplossing weten voor jullie probleem. Overigens is het wel zo dat kia absoluut niet slecht is en zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Ik kan het weten daar ik sinds 1996 kia rijdt en tot volle tevredenheid Succes met het probleem ..... Quote
Rio-man Posted November 28, 2005 Posted November 28, 2005 lijkt een softwaretechnisch probleem. Quote
scorpioshuma Posted November 28, 2005 Posted November 28, 2005 Was ook een errug oud probleem, melding was van augustus 2004. Beetje jammer om zo een topic weer nieuw leven in te blazen, zal inmiddels wel een oplossing voor zijn gekomen (al dan niet door verkoop van de auto) Dave Quote
Rio-man Posted November 28, 2005 Posted November 28, 2005 Was ook een errug oud probleem, melding was van augustus 2004.Beetje jammer om zo een topic weer nieuw leven in te blazen, zal inmiddels wel een oplossing voor zijn gekomen (al dan niet door verkoop van de auto) Dave Achja beter laat dan nooit Quote
Recommended Posts