Drouf26 Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Beste picanto rijders, vandaag ben ik na de mediamarkt gegaan voor nieuwe speakers te halen voor in de picanto. Toen heb ik tog maar besloten om een klein woofertje erbij te halen. Nadat ik de speakers had geinstaleerd wou ik aan de woofer beginnen maar toen stuiten ik op een klein probleempje. Ik kreeg de plus kabel van de versterker niet bij de accu!?! Weet iemand toevallig hoe ik de plus kabel bij de accu krijg misschien met een foto of duidelijke uitleg of misschien zelfs andere oplossing? Alvast hartstikken bedankt! Groetjes Richard Quote
artcev Geplaatst 9 Juni, 2012 Geplaatst 9 Juni, 2012 Vaak heb je vanuit je motor ruimte van die rubbere dopjes waar je de kabel kan door voeren . Quote
Drouf26 Geplaatst 9 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 Juni, 2012 Okeej moet ik eens goed gaan zoeken dan Quote
Paradise Geplaatst 9 Juni, 2012 Geplaatst 9 Juni, 2012 Ik heb zelf ook even gekeken maar moet zeggen dat het moeilijk te vinden is. Er zit, bekeken vanaf de voorkant, een rubber dop waar een aantal kabels doorheen gaan achter de accu, maar die lijken me van de ruitenwissers te zijn. Daarnaast lijkt er onder de accu nog wat doorvoer te zitten (die komen waarschijnlijk uit in de ruimte van de zekeringen), maar daar kom je zonder de accu uit de motorruimte te schroeven eigenlijk haast niet bij.. Het nadeel van een kleine auto; een opgepropte motorruimte. Quote
picanto-erwin Geplaatst 9 Juni, 2012 Geplaatst 9 Juni, 2012 Vraag even bij de kiadealer, meestal kunnen je die beter helpen.. Wil je de sub op de gewone radio aansluiten? Erwin Quote
Drouf26 Geplaatst 14 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Juni, 2012 Vraag even bij de kiadealer, meestal kunnen je die beter helpen.. Wil je de sub op de gewone radio aansluiten? Erwin Ik wil een sub aansluiten heb een klein actief subwoofertje gekocht voor de bass wat te verduidelijken! maar zal inderdaad eens gaan kijken bij de accu en anders toch even naar de kia dealer! Bedankt voor zover de reacties! Quote
Picanto2011 Geplaatst 14 Juni, 2012 Geplaatst 14 Juni, 2012 Je praat over een KLEIN actief subwoofertje.Die zal niet echt veel stroom eisen. Hoeveel ampere trekt het app ? Als dat minder dan 20A is kun je de voeding eenvoudig achter de radio aansluiting weghalen, daar zit een met 20a afgezekerde continu 12 volt. Eventueel een goede buffer condensator plaatsen. Suc6 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.