Preston Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 Zit ik met een probleempje wat ik niet verwacht had. We rijden wat rond in EU en zijn vandaag in Italie. Gegevens van de rit die ik gisteravond online bekeek zou de rit vanuit Bellagio/Comomeer naar Montaione/Toscane zo rond de 420 Km zijn met een rijtijd van tegen de 5 uur. Type ik dit vanmorgen in op het Nav-systeem en tot mijn verbazing klopt de afstand wel ongeveer maar is er een reistijd zichtbaar van zo'n 8,5 uur . Wel zegt de dame " op deze route zijn tolwegen ". Maar al snel komen we erachter dat ze alleen maar erg haar best doet om elke tolweg te vermijden.!!. Gelukkig papieren kaart bij ons dus route het grootste deel via de tolweg gereden.... waarbij de dame bij bijna elke afrit gilde eraf!!...eraf !!! Menu nagekeken.. maar nu kan ik bij de keuzes niet meer vinden ... zoiets als tolwegen vermijden ... of zoiets dergelijks wat je aan/uit kan zetten. Moet ik verder zoeken in het menu ? Of hebben jullie - met Nav - deze keuze ook niet meer ? Volgens stond deze keuze er nog wel vóór de laatste Firm en Kaartupdate. Is er iemand van jullie die z'n sluiertje op wil tillen ? Hoeft maar een tipje Alvast bedankt, Cor Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 13 Juni, 2012 Geplaatst 13 Juni, 2012 Cor ik twee pagina's toegevoegd waar staat hoe je het kan aanpassen. Zo moet het lukken. navigatiemenu --> geavanceerd --> routeoptie's groet, Warmentuuter Quote
Preston Geplaatst 13 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 Juni, 2012 Dank je wel Warmentuuter !! Dat is wat ik zocht. Alles stond op toestaan maar tolwegen op vermijden. Dacht ik het wel te weten dus handleiding niet meegenomen ..dom...dom. Bedankt !!! 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 13 Juni, 2012 Geplaatst 13 Juni, 2012 We zijn er voor elkaar om te helpen niet waar Wie zong dit toch....... schaap met de vijf poten? Bij deze een hele fijne rit door Italië. Quote
Smart Geplaatst 14 Juni, 2012 Geplaatst 14 Juni, 2012 Hier hebben we nu een forum voor.....trots op WT! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.